|
Netflix profiler - Samsung SmartTV |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
andefeldt
Guld medlem Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det er lidt noget skidt. Men hvis jeg kigger på Netflix app'en, så kan jeg se, at den jævnligt er blevet opdateret i SmartHUB (den nyeste er fra 16/9-2013), så det er lidt underligt, at det stadig ikke fungerer. |
|
Anders
|
|
arnely
Bruger Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her er et link du måske kan bruge.
|
|
Morten
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6048 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det hjælper ikke noget, kan jeg sige. Det kræver stadig, at Samsung opdaterer Netflix app'en i deres Smart TV. Egentlig noget svineri, at de smider den i hovedet på Netflix.
|
|
arnely
Bruger Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du forsøgt dig frem, ved at logge på din Netflix konto via din computer.
Der er flere forskellig funktioner "under konto" som du kunne prøve dig lidt frem på. Du kan bl.a. Aktiver en enhed, - og logge ud af alle dine enheder. |
|
Morten
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6048 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke hørt om en eneste, der har fået profiler på Samsungs Smart TV. Jeg har heller ikke fået det på min Samsung BD-afspilller med Smart TV.
|
|
andefeldt
Guld medlem Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har et Samsung ES7005 tv, som jeg bl.a bruger til Netflix. I august lancerede Netflix deres profiler - altså 5 forskellige profiler til hver konto. Jeg lavede straks en profil til ungerne, en til min kone, en til mig selv og så en fælles voksen konto. Disse blev lavet på min PS3 i soveværelset, hvor det hele bare kørte med det samme.
Til min store ærgelse blev jeg ikke spurgt om, hvilken profil jeg ville se som, da jeg tændte mit Samsung tv i stuen. Her blev man automatisk logget ind på profilen "barn", hvilket betød, at jeg kun var i stand til at se programmer tilladt under 12 år. I huset har vi også en AppleTV 2, hvor jeg også testede det fra. Her blev jeg fint spurgt om profil. Det er altså kun mit SmartTV, der driller. For at løse problemet i første omgang lavede jeg barn profilen om, så den nu hed "alle" og fjernede alle restriktioner mht alder (dette blev gjort på netflix.dk). Jeg bliver stadig ikke spurgt om profil, men nu kan vi da se alt på tv'et, selvom det ikke helt, var sådan det burde virke. 99% af alt der bliver foreslået er børnefilm og serier Jeg har prøvet at opdatere firmware på tv'et 2 gange, jeg har deaktiveret min konto på tv'et adskillige gange, men intet har hjulpet. Hver gang man logger ind på min netflix konto, så bliver man logget på med "alle" profilen. Når jeg skal deaktivere netflix kontoen på tv'et, sker det med tastekombinationen (op, op, ned, ned, venstre, højre, venstre, højre, op, op, op, op). Her står der så, at min konto (ikke profil) står i navnet "barn"! Jeg har rent faktisk også modtaget mails fra netflix, hvori der står, at jeg hedder "barn". Det er lidt mystisk. Jeg har haft kontakt med Samsung, som meget hurtigt smed den videre til Netflix. Netflix siger, at det (profiler) virker uden problemer med alle Samsung SmartTV. Det virker bare ikke for mig. Er der nogen, der oplever samme ting på deres Samsung SmartTV, eller virker det bare hos jer? Evt. ideer til en løsning, hvis det er? |
|
Anders
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |