recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix profiler - Samsung SmartTV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix profiler - Samsung SmartTV

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
andefeldt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andefeldt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2013 kl. 21:23
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Det hjælper ikke noget, kan jeg sige. Det kræver stadig, at Samsung opdaterer Netflix app'en i deres Smart TV. Egentlig noget svineri, at de smider den i hovedet på Netflix.


Ja, det er lidt noget skidt. Men hvis jeg kigger på Netflix app'en, så kan jeg se, at den jævnligt er blevet opdateret i SmartHUB (den nyeste er fra 16/9-2013), så det er lidt underligt, at det stadig ikke fungerer.
Anders
Til top
arnely Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arnely Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2013 kl. 21:16
Morten
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2013 kl. 21:10
Det hjælper ikke noget, kan jeg sige. Det kræver stadig, at Samsung opdaterer Netflix app'en i deres Smart TV. Egentlig noget svineri, at de smider den i hovedet på Netflix.
Til top
arnely Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arnely Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2013 kl. 21:07
Har du forsøgt dig frem, ved at logge på din Netflix konto via din computer.

Der er flere forskellig funktioner "under konto" som du kunne prøve dig lidt frem på.

Du kan bl.a. Aktiver en enhed, -  og logge ud af alle dine enheder. 

 
Morten
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2013 kl. 18:24
Jeg har ikke hørt om en eneste, der har fået profiler på Samsungs Smart TV. Jeg har heller ikke fået det på min Samsung BD-afspilller med Smart TV.
Til top
andefeldt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andefeldt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2013 kl. 18:16
Jeg har et Samsung ES7005 tv, som jeg bl.a bruger til Netflix. I august lancerede Netflix deres profiler - altså 5 forskellige profiler til hver konto. Jeg lavede straks en profil til ungerne, en til min kone, en til mig selv og så en fælles voksen konto. Disse blev lavet på min PS3 i soveværelset, hvor det hele bare kørte med det samme.

Til min store ærgelse blev jeg ikke spurgt om, hvilken profil jeg ville se som, da jeg tændte mit Samsung tv i stuen. Her blev man automatisk logget ind på profilen "barn", hvilket betød, at jeg kun var i stand til at se programmer tilladt under 12 år. I huset har vi også en AppleTV 2, hvor jeg også testede det fra. Her blev jeg fint spurgt om profil. Det er altså kun mit SmartTV, der driller.

For at løse problemet i første omgang lavede jeg barn profilen om, så den nu hed "alle" og fjernede alle restriktioner mht alder (dette blev gjort på netflix.dk).

Jeg bliver stadig ikke spurgt om profil, men nu kan vi da se alt på tv'et, selvom det ikke helt, var sådan det burde virke. 99% af alt der bliver foreslået er børnefilm og serier Embarrassed

Jeg har prøvet at opdatere firmware på tv'et 2 gange, jeg har deaktiveret min konto på tv'et adskillige gange, men intet har hjulpet. Hver gang man logger ind på min netflix konto, så bliver man logget på med "alle" profilen.

Når jeg skal deaktivere netflix kontoen på tv'et, sker det med tastekombinationen (op, op, ned, ned, venstre, højre, venstre, højre, op, op, op, op). Her står der så, at min konto (ikke profil) står i navnet "barn"! Jeg har rent faktisk også modtaget mails fra netflix, hvori der står, at jeg hedder "barn". Det er lidt mystisk.

Jeg har haft kontakt med Samsung, som meget hurtigt smed den videre til Netflix. Netflix siger, at det (profiler) virker uden problemer med alle Samsung SmartTV. Det virker bare ikke for mig.

Er der nogen, der oplever samme ting på deres Samsung SmartTV, eller virker det bare hos jer? Evt. ideer til en løsning, hvis det er?
Anders
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu