recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer TV Flex 8  ??????????????????
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxer TV Flex 8 ??????????????????

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
peranni Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2010
Sted: jylland
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peranni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 12:22
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Hvis du vil vente til du får forbindelse til boxertv.dk, uden at gøre noget, så kommer fu til at vente meget længe, for det er din computer der har et problem og ikke boxers hjemmeside!


Klaus


Se ovenstående.
Jeg har godt nok ikke megen forstand på det her moderne IT, men det ser for mig mærkeligt ud, at det kun er Boxer hjemmesider, der ikke kan findes på 2 PC. (den ene få dage gammel).
Har du en eller anden forklaring eller diagnose. ?????????
Til top
Pioneer540 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pioneer540 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 13:01
Du skal gå ind på www.boxertv.dk i stedet for www.boxer.dk - forskellen er bogstaverne tv.
Til top
peranni Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2010
Sted: jylland
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peranni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 13:12
Jeg har prøvet begge dele og på alle forslag, som kommer ved søgning under boxertv.dk og .se
Jeg har haft ringet til en ven 500 m. herfra, han kan heller ikke komme ind, server går i nulstilling
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 13:21
Hej.

Du kan prøve dette link:


Hilsen Carsten.
Til top
peranni Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2010
Sted: jylland
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peranni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 13:28
rliggende
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Hej.

Du kan prøve dette link:


Hilsen Carsten.

Jeg har prøvet mange gange og selvfølgelig også nu igen på 2 PCer.
500m herfra også på 2 PCer.            forbindelse nulstilles.

Jeg vil lige tilføje at i onsdag var der ingen problemer, jeg skulle jo lige ind og se hvornår jeg skulle kanalsøge.

Jeg har aller nådigst fået lov at låne konens Ipad4 (hun spiller Hayday) - -  den kunne heller ikke finde boxertv siden eller nogen af de underliggende links. ??????????? Alle andre sider - - ingen problemer


Redigeret af peranni - 01-Oktober-2013 kl. 13:57
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 14:52
Oprindeligt skrevet af peranni peranni skrev:

Jeg har prøvet begge dele og på alle forslag, som kommer ved søgning under boxertv.dk og .se
Jeg har haft ringet til en ven 500 m. herfra, han kan heller ikke komme ind, server går i nulstilling


Så er jeres internetudbyder fucked.

Jeg kan tilgå boxertv fra min iPad der bruger Telia 3G og den stationære der kører via TDC.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
peranni Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2010
Sted: jylland
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peranni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 15:01
OK  så skal jeg have fat i Waoo før end jeg kan sende en mail til BOXER.
Nå !!  ( af tidligere egen erfaring) Boxer svarer ikke på mails eller er 2-3 uger om at reagere, så jeg kan lige så godt indstille mig at undvære en vare, der er betalt, måneden ud.
Til top
peranni Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2010
Sted: jylland
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peranni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 19:00
Jeg har som en selvfølge under meget besvær fundet en mailadr til Waoo og beklaget mig over mine problemer.
Men !! det de kalder kundeservice er lige som andre netudbydere - - meget lidt  kundeservice.
Der er lovet svar om 1 uge ????????????
Jeg kan jo ikke tale, men er tvunget til at bruge mail.
Waoo,Boxer og andre udbydere opgiver ikke mailadr, - - det må jo være besværlig at behandle mails, så hænger de jo på et skriftlig referat af deres ofte svævende udtalelse.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 19:37
Kan din kone heller ikke tale?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 19:58
Oprindeligt skrevet af peranni peranni skrev:

Jeg har som en selvfølge under meget besvær fundet en mailadr til Waoo og beklaget mig over mine problemer.
Men !! det de kalder kundeservice er lige som andre netudbydere - - meget lidt  kundeservice.
Der er lovet svar om 1 uge ????????????
Jeg kan jo ikke tale, men er tvunget til at bruge mail.
Waoo,Boxer og andre udbydere opgiver ikke mailadr, - - det må jo være besværlig at behandle mails, så hænger de jo på et skriftlig referat af deres ofte svævende udtalelse.
Næ, det er fordi der normalt ikke ydes support via mail, kun telefon. Hvilket også er tilfældet stort set alle andre steder.
Det er selvfølgelig upraktisk for dig, men kender du ikke nogen der kan ringe for dig?
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
peranni Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2010
Sted: jylland
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peranni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 20:52
Jaa !! min kone kan bruge telefonen men hun har svært ved at forstå mig og hvad jeg mener under samtalen med Boxer. De vil jo (af tidligere erfaring) prøve at forklare, at fejlen ikke er hos dem. Alle udtalelse fra dem skal modargumenteres og så kniber det.
Jeg har fundet  mail adr. og endda fået tilbagemelding om svar om 2 dage, lad os se om det holder stik.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 21:33
Hvis nu din kone starter med at forklare jeres situation, hvor hun agerer stemme for dig, er jeg sikker på at de er forstående. Så sætter i jer med en computer og du skriver, hvad hun skal sige.

Og prøv så lige at tage ja-hatten på inden i ringer.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu