recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer TV Flex 8  ??????????????????
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxer TV Flex 8 ??????????????????

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
peranni Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2010
Sted: jylland
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peranni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Boxer TV Flex 8 ??????????????????
    Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 10:17
Hej.
Er der nogen der ved hvad der sker hos Boxer.
Siden lørdag kl 1800 er alle betalingskanalerne i min Flex 8 væk.
Jeg kan ikke tale, så forespørgsel om evt. nedbrud skal foregå på mails.
Deres hjemmesider er også lukket ned, så jeg sidder her i min rullestol og ved ikke om det er mine 3 modtagere, der defekte ( det vil jeg jo nok få at vide hos Boxer Big smile ) eller Boxer problemer



Redigeret af peranni - 01-Oktober-2013 kl. 10:27
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 10:27
Den må du uddybe :)
Til top
Th@mas Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Th@mas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 10:33
Hej!

Jeg har fået flere mails om at lave kanalopdatering fra Boxer, mener den sidste var d. 26/9 de lavede om og skrev man skulle lave ny kanalsøgning.

Mvh.
Thomas
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 10:36
Hej.
Deres hjemmeside virker her.
http://www.boxertv.dk/
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 10:36
Oprindeligt skrevet af peranni peranni skrev:

Hej.
Er der nogen der ved hvad der sker hos Boxer.
Siden lørdag kl 1800 er alle betalingskanalerne i min Flex 8 væk.
Jeg kan ikke tale, så forespørgsel om evt. nedbrud skal foregå på mails.
Deres hjemmesider er også lukket ned, så jeg sidder her i min rullestol og ved ikke om det er mine 3 modtagere, der defekte ( det vil jeg jo nok få at vide hos Boxer Big smile ) eller Boxer problemer


Boxer har testet nye kanaler i det seneste stykke tid. Du skal nok bare foretage en kanalsøgning på dine modtagere - så bør kanalerne komme igen :)
Til top
peranni Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2010
Sted: jylland
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peranni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 10:41
Hverken Firefox eller Explorer finder deres sider men server nulstilles.
Til top
peranni Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2010
Sted: jylland
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peranni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 10:47
Jeg har søgt kanaler flere gange dagligt, men kun Boxers reklamekanal findes.
Jeg har selvfølgelig fulgt Boxer instrukser og alt var OK indtil lørdag kl 1800, da forsvandt alle betalingskanalerne.
Jeg kan se på Trustpilot, at andre oplever det samme.

Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 658
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 10:48
Oprindeligt skrevet af peranni peranni skrev:

Hverken Firefox eller Explorer finder deres sider men server nulstilles.


Virker fint hos mig. Tror du skal rydde lidt op på din computer.

Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top
peranni Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2010
Sted: jylland
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peranni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 11:03
Jeg rydder jævnligt op på min pc.
Det er lidt mærkeligt at kun Boxer.se og Boxer.dk ikke findes og ingen problemer med alle andre sider.

Jeg har lige prøvet på min kones få dage gammel PC - - ingen Boxerhjemmesider.
NB Vi bruger fibernet.


Redigeret af peranni - 01-Oktober-2013 kl. 11:28
Til top
Pioneer540 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pioneer540 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 11:29
Prøv med www.boxertv.dk
Til top
peranni Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2010
Sted: jylland
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peranni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 11:40
Oprindeligt skrevet af peranni peranni skrev:

Jeg har søgt kanaler flere gange dagligt, men kun Boxers reklamekanal findes.
Jeg har selvfølgelig fulgt Boxer instrukser og alt var OK indtil lørdag kl 1800, da forsvandt alle betalingskanalerne.
Jeg kan se på Trustpilot, at andre oplever det samme.

Det er åbentbart kun jeg, der har problemer + et par stykker på Trustpilot.
Jeg må så åbentbart vente på at jeg får forbindelse med Boxer hjemmesider med den erfaring, at BoxerTV næsten aldrig besvarer mails, så er jo lige vidt.
Blandt vennekredsen er der ingen der har Flex 8, for iflg. Trustpilot er der kun problemer med Flex8
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 12:01
Hvis du vil vente til du får forbindelse til boxertv.dk, uden at gøre noget, så kommer fu til at vente meget længe, for det er din computer der har et problem og ikke boxers hjemmeside!

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu