recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer TV Flex 8  ??????????????????
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxer TV Flex 8 ??????????????????

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Allan Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2006
Sted: Nordsjælland-DK
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 21:45
Til tider forsvinder nogle af kanalerne også for mig, så tager jeg blot CA+ modulet ud og isætter det igen, hvorefter alle kanaler igen kan ses.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 22:09
Oprindeligt skrevet af Allan Jensen Allan Jensen skrev:

Til tider forsvinder nogle af kanalerne også for mig, så tager jeg blot CA+ modulet ud og isætter det igen, hvorefter alle kanaler igen kan ses.


Hej.
Oplever det samme her på mit Sony tv og ca+ modul.nogen ide om hvad årsagen kan være ?
Mvh.
Til top
urup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2009
Sted: Odense, Danmark
Status: Offline
Point: 670
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér urup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 23:27
Jeg havde problemer med vores flex8 abonnement i dag. Der var tilsyneladende tale om en fejl i forhold til de koder der passer til kortene. Det betød, at mange flex8 kunder ikke har kunne se TV her på det sidste, sagde en af deres medarbejdere i kundeservice. Løsning blev at tænde boksen/TV og lade den stå på TV 2 i ca. 5 minutter. Så virker kanaler igen. Jeg skal ikke kunne sige, om det også er problemet for dig, men hvis du ikke har, så prøv om det hjælper. Smile
Til top
peranni Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2010
Sted: jylland
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peranni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2013 kl. 09:29
Jeg har prøvet foreslåede mange gang og stået på TV2 i timevis, ingen Flex 8 kanaler.
Jeg fandt dog en mail adr. på Boxer og de har lovet svar på 2 dage over den automatiske mailsvarer.
Lad os så se om Boxer denne gang lever op til løfterne,  jeg tvivler.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2013 kl. 21:16
Jeg har per telefon været i kontakt med boxer kundeservice.

Ingen problemer her.

Din situation at du er nødsaget til at bruge mail burde ikke være anderledes.

Se nu om de ikke svarer inden den lovede frist.

Ellers kan du jo bare opsige skidtet.
Til top
peranni Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2010
Sted: jylland
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peranni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2013 kl. 21:43
Løsning på mit problem.
Jeg fik en ven, der var lidt mere teknisk minded end min kone, til at ringe til Boxer.
Sørme !!! han kom igennem.
Han talte med en medarbejder i kundeservice.
Prøv lige . .  det har vi prøvet mange gange.
Så prøv lige . . det har heller ikke virket
Så prøv at stå på TV2 i 10 min.. . . det  e r  også prøvet.
Boxer: OK jeg går lige ind  . . .
Mindre end 1 min. efter var samtlige Flex8 kanaler på skærmen.

Hvorfor i alverden skal mine 3 modtagere have skylden for fejlen ??????????? når Boxer udmærket godt ved, hvor problemerne er og selv burde have rettet dem uden henvendelse fra kunder.
Jeg tænker på de medarbejdere, der må modtage al vrøvl for at følge instrukser fra en båtnakke en chef, som ikke har fattet en bønne af , hvad kundeservice er.
Nå !!! men jeg har Boxer nu igen, men må desværre lide den tort "høre" (ikke se) Vild Med Dans på fredag.
Tak til jer alle for hjælpen.
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2013 kl. 23:12
Jeg forstår slet ikke, hvad den hersens tråd ligger her for. "Modtagelse og udstyr generelt" havde nok været mere passende !

Redigeret af Roland - 02-Oktober-2013 kl. 23:17
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
peranni Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2010
Sted: jylland
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peranni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2013 kl. 13:57
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Jeg forstår slet ikke, hvad den hersens tråd ligger her for. "Modtagelse og udstyr generelt" havde nok været mere passende !


Hvad står der øverst på denne side under RECORDERE i fortsættelse af ForsideBig smile ??????????????????
eller er min PC forskellig fra din????????


Redigeret af peranni - 03-Oktober-2013 kl. 14:00
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2013 kl. 15:35
Peranni: det er mig som har flyttet tråden da jeg var enig i placeringen var forkert, så det er derfor.. den har været et andet sted til at begynde med ;)
Mvh

René
Til top
peranni Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2010
Sted: jylland
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peranni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2013 kl. 16:42
OK Jeg skal nok tagebriller på næste jeg bruger dette udmærkede forum.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu