recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Manglende pc lyd og youtube
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Manglende pc lyd og youtube

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Manglende pc lyd og youtube
    Sendt: 05-Oktober-2013 kl. 10:20
Jeg troede i aftes, at min computer var i stykker, da jeg pludselig ikke kunne få lyd fra youtube - men for en sikkerheds skyld er alt afprøvet og også foretaget en genoprettelse. - Det er kun lyden fra youtube, jeg ikke kan få.

Jeg har også købt mig et par ekstra højttalere - men dem kan jeg ikke få til at virke via Line in-funktionen.

- Jeg kan tilføje, at den primære lydfunktion er ok - det er bare youtube, ser er problemet.

Er der nogle gode brugere herinde, som kan hjælpe?   
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2013 kl. 11:16
Lyddriver er opdateret - men mangler stadig hjælp
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2013 kl. 12:51
Har du prøvet at opdatere Flash? Tjekke om du er kommet til at mute din browser eller YouTube?
          
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2013 kl. 13:22
Line-in på computeren er en indgang, det vil sige til hvis du vil sende lyd ind i computeren.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2013 kl. 13:29
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Har du prøvet at opdatere Flash? Tjekke om du er kommet til at mute din browser eller YouTube?


Flash opdateret!

Hmm... jeg tror ikke, jeg er kommet til at mute noget - Youtube lydproblem er der både via IE10 og Google Chrome.
- Det underlige er, at når jeg downloader fra Youtube, så er der ingen lydproblem - men det burde ikke være nødvendigt at downloade, at få lyden at lyden med fra Youtube?

Har du også et bud på, hvordan jeg får den ekstra højttalerfunktion op at køre?
- Det er det blå Linein-stik.

Jeg har det andet stik i brug til andre højttalere.
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2013 kl. 13:31
-

Redigeret af tonice25 - 05-Oktober-2013 kl. 13:31
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2013 kl. 13:33
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Line-in på computeren er en indgang, det vil sige til hvis du vil sende lyd ind i computeren.


Hmm ... jeg har ellers tidligere på en anden computer kunnet bruge det stik til ekstra højttalerfunktion.

Nå men så må jeg dele lyden.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2013 kl. 13:36
 
 Headset/Højttaler tilslutning er GRØN, og er markeret til det brug.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2013 kl. 13:43
Jeg har tre forskellige stik bag på computeren:
Et rødt til mikrofon, et grønt, som jeg p.t. bruger til mine primære højttalere og så det blå Line in-stik - det er sidstnævnte, som jeg på en tidligere computer brugte til ekstra højttalerfunktion - da gik det fint.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2013 kl. 14:15
Oprindeligt skrevet af tonice25 tonice25 skrev:

Jeg har tre forskellige stik bag på computeren:
Et rødt til mikrofon, et grønt, som jeg p.t. bruger til mine primære højttalere og så det blå Line in-stik - det er sidstnævnte, som jeg på en tidligere computer brugte til ekstra højttalerfunktion - da gik det fint.

På nogle lydkort kan man selv bestemme hvad stikket bruges til. Hvis det kan ændres er det i kontrolpanelet til lyden.


Venlig hilsen
KB
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2013 kl. 14:45
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:


Oprindeligt skrevet af tonice25 tonice25 skrev:

Jeg har tre forskellige stik bag på computeren:
Et rødt til mikrofon, et grønt, som jeg p.t. bruger til mine primære højttalere og så det blå Line in-stik - det er sidstnævnte, som jeg på en tidligere computer brugte til ekstra højttalerfunktion - da gik det fint.


På nogle lydkort kan man selv bestemme hvad stikket bruges til. Hvis det kan ændres er det i kontrolpanelet til lyden.




Det lyder logisk - jeg har nok bare været heldig med større lydfunktion på andre computere.

Det er endnu ikke lykkedes mig at finde navnet på mit lydkort.

- Jeg har også et ekstern usb lydkort - men det kan heller ikke bruges til ekstra højttalerfunktion.

Redigeret af tonice25 - 05-Oktober-2013 kl. 14:45
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2013 kl. 16:50
Er jeg virkelig alene om, at have lydproblemer med Youtube?

Løsning?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu