recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Manglende pc lyd og youtube
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Manglende pc lyd og youtube

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2013 kl. 17:10
Det her er måske plat, men du har tjekket der ikke er muted i YouTube?

Prøv også at højreklik på filmen i YouTube og tjek indstillingerne.
          
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2013 kl. 17:15
 
 Der er intet i vejen med lyden på You Tube, fejlen må være i det udstyr du har, eller måden det bruges på.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2013 kl. 17:24
To stk. pc'er - intet lavet om. Der er IKKE muted noget! Indstillinger er tjekket. Der findes ikke så mange forskellige måder at bruge Youtube på. Adobe Flash Player er opdateret på begge computere. De har sågar været sat til genoprettelse. Firewall og antivirus er også gennemgået! Nye bud?
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2013 kl. 17:27
Prøv at finde en Flash uninstall og installer det igen. Det virkede for mig nogle år siden da YT brokkede sig.
          
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2013 kl. 17:39
Flash Player slettet og lagt ind igen - stadig samme problem.

Nye bud?
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2013 kl. 17:58
En ny genstart af pc - nu virker det på den ene computer
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2013 kl. 18:16
Ingen problemer her...

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2013 kl. 19:28
Nyt lydkort kan jo hurtigt koste en del - men en ekstern mulighed som sådan en usb dims som lydkort, det skal man nok holde sig fra?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2013 kl. 19:49
Hold nu op!!! Det KAN ikke være et hardwareproblem, så længe alt andet lyd virker!
Og det kan ikke skyldes Windows eller andet software, andet end det flash som benyttes på youtube.com. Eller en indstilling som står forkert på youtube.
sidst men ikke mindst: Bliver man bedt om at geninstallere noget, så hedder det ALTID: afinstaller -> genstart -> ny installation -> genstart.
Først derefter er man klar til at teste på ny!

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2013 kl. 19:57
Hold nu Henrik B. !!!

Du har en mærkværdig tendens til ikke at forstå, hvad jeg skriver!

Min tråd handler både om et Youtube problem - men også mere generelt om mine tre lydstik, som ikke giver mig det jeg tidligere har haft.

Du forstår ikke at læse indenad - lad være at te dig som en lærermester og gå til angreb med uintelligente taleangreb. - Men det er du måske ene om?!

Redigeret af tonice25 - 05-Oktober-2013 kl. 19:59
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2013 kl. 21:03
1. Der er intet galt med lyden på youtube.
2. Det er ikke normalt at der kommer lydsignaler ud på line-in.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2013 kl. 21:10
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

1. Der er intet galt med lyden på youtube.
2. Det er ikke normalt at der kommer lydsignaler ud på line-in.

Klaus


1. Jeg havde forbindelsesproblemer med youtube - som før nævnt, det virker nu.

2. Jeg har før haft fint forbindelse, ind og ud, via line-in på andre computere - den jeg p.t. skriver fra, kan altså ikke bruge andre stik, end det af de tre jeg bruger p.t. - så skal jeg have flere højttalere koblet på, så må der en ekstern mulighed til - eller evt. nyt lydkort.
- Jeg har set et med flere stik, end de tre jeg har nu, på amazon.uk til cirka 113 kr.

Er det nemt at skifte selv?
Og hvad skal man være opmærksom på?   

Redigeret af tonice25 - 05-Oktober-2013 kl. 21:11
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu