recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone 5 mister opkald
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPhone 5 mister opkald

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iPhone 5 mister opkald
    Sendt: 08-Oktober-2013 kl. 19:45
Jeg har en iPhone 5 med TDC abonnement, som i en tre-fire måneder ikke har registeret alle opkald. Jeg kan sidde i ro og fred og nyde min frokost, og tænke at det var da dejligt at min telefon ikke ringer, men når jeg så kommer op på kontoret igen, så har jeg ofte den der service medelelse fra TDC med at den og den person har haft ringet, og det er ikke en fejl med TDC, for det passer hver gang at de har haft ringet, når jeg ringer tilbage.

Så tænkte jeg at måske det var min øresnegl der konfliktede, og har prøvet i en uges tid med den slået fra når jeg går hjemme på kontoret, men det er det samme problem. Hver eneste dag mister jeg nogle opkald, hvor der senere kommer den service SMS fra TDC med at der er nogle der har haft ringet.

Er der andre der har oplevet dette? Det er vildt frustrerende. Jeg har prøvet at søge på Google, men det er allesammen artikler med at TDC mister et eller andet omstilling med iOS 7, og det er jo ikke det mit problem er.
          
Til top
niepe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér niepe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2013 kl. 19:58
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Jeg har en iPhone 5 med TDC abonnement, som i en tre-fire måneder ikke har registeret alle opkald. Jeg kan sidde i ro og fred og nyde min frokost, og tænke at det var da dejligt at min telefon ikke ringer, men når jeg så kommer op på kontoret igen, så har jeg ofte den der service medelelse fra TDC med at den og den person har haft ringet, og det er ikke en fejl med TDC, for det passer hver gang at de har haft ringet, når jeg ringer tilbage.

Så tænkte jeg at måske det var min øresnegl der konfliktede, og har prøvet i en uges tid med den slået fra når jeg går hjemme på kontoret, men det er det samme problem. Hver eneste dag mister jeg nogle opkald, hvor der senere kommer den service SMS fra TDC med at der er nogle der har haft ringet.

Er der andre der har oplevet dette? Det er vildt frustrerende. Jeg har prøvet at søge på Google, men det er allesammen artikler med at TDC mister et eller andet omstilling med iOS 7, og det er jo ikke det mit problem er.


Jeg har samme problem på 2 forskellige Iphone 4 (ISO 6 og 7). Men jeg tror nu det er TDC der er skylden..
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2013 kl. 19:58
Ingen problemer her. Det er med 3.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
jan0112 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-November-2005
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 125
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan0112 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2013 kl. 20:00
Samme problem med 3.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2013 kl. 20:05
En uden og en med samme problem med 3, og en med problemet på to telefoner med TDC også(?). Det lyder til det er en operatørfejl så, eller?

Jeg har altid haft Telenor på min privat telefon, og jeg har aldrig oplevet det her før hverken med iPhone 4, 4S eller min 5'er, men med min arbejdstelefon med TDC har jeg.

Underligt...
          
Til top
mlm Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Januar-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mlm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2013 kl. 20:32
Jeg oplever det også af og til

Jeg har en huawei honor med abb hos telmore
Til top
anoz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-September-2007
Sted: Fredericia
Status: Offline
Point: 421
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anoz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2013 kl. 20:41
Jeg har samme problem med en iPhone 4 med erhvervsabonnement gennem TDC...
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
Til top
fisterolfert Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 160
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fisterolfert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2013 kl. 20:43
Jeg oplever det også tit med min iphone 5 på 3's net. Det samme gør stort set alle andre iphone brugere jeg kender, på forskellige netværk. Mit selskab siger det er dårlig dækning, men tror ikke helt på den da jeg altid har minimum 2 af 5 i signalstyrke, og som regel mere. Udover det er der også en fejl i iOS 7.0.2 der gør at SMS beskeder ofte ikke når frem eller bliver afsendt. Havde problemer og kontaktede min udbyder som fortalte om det, og rådede mig til at slukke for iMessage da det er der problemet ligger.
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2013 kl. 02:18
Det KUNNE måske tænkes, at det havde noget med det her at gøre:
http://beep.tv2.dk/nyheder/tdc-til-kunderne-opdat%C3%A9r-ikke-din-iphone


Oprindeligt skrevet af fisterolfert fisterolfert skrev:

Udover det er der også en fejl i iOS 7.0.2 der gør at SMS beskeder ofte ikke når frem eller bliver afsendt. Havde problemer og kontaktede min udbyder som fortalte om det, og rådede mig til at slukke for iMessage da det er der problemet ligger.


Her er løsningen på det problem: http://beep.tv2.dk/nyheder/endnu-et-ios7-problem-kan-ikke-sende-beskeder
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
anoz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-September-2007
Sted: Fredericia
Status: Offline
Point: 421
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anoz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2013 kl. 06:53
Jeg havde ogaå problemet med iOS 6, så for mit vedkommende har det ikke noget med problemet med omstilling at gøre...
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2013 kl. 09:49
Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:


Det KUNNE måske tænkes, at det havde noget med det her at gøre:
http://beep.tv2.dk/nyheder/tdc-til-kunderne-opdat%C3%A9r-ikke-din-iphone




Oprindeligt skrevet af fisterolfert fisterolfert skrev:

Udover det er der også en fejl i iOS 7.0.2 der gør at SMS beskeder ofte ikke når frem eller bliver afsendt. Havde problemer og kontaktede min udbyder som fortalte om det, og rådede mig til at slukke for iMessage da det er der problemet ligger.


Her er løsningen på det problem: http://beep.tv2.dk/nyheder/endnu-et-ios7-problem-kan-ikke-sende-beskeder


Jeg har læst flere artikler med det du linker til, og det er som sagt tidligere i denne tråd, ikke det problemet er. Den gjorde det også før iOS 7.
Men måske det bare er et random problem jeg oplever. Det virker i hvert fald sådan.
          
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2013 kl. 09:59
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:


Det KUNNE måske tænkes, at det havde noget med det her at gøre:
http://beep.tv2.dk/nyheder/tdc-til-kunderne-opdat%C3%A9r-ikke-din-iphone




Oprindeligt skrevet af fisterolfert fisterolfert skrev:

Udover det er der også en fejl i iOS 7.0.2 der gør at SMS beskeder ofte ikke når frem eller bliver afsendt. Havde problemer og kontaktede min udbyder som fortalte om det, og rådede mig til at slukke for iMessage da det er der problemet ligger.


Her er løsningen på det problem: http://beep.tv2.dk/nyheder/endnu-et-ios7-problem-kan-ikke-sende-beskeder


Jeg har læst flere artikler med det du linker til, og det er som sagt tidligere i denne tråd, ikke det problemet er. Den gjorde det også før iOS 7.
Men måske det bare er et random problem jeg oplever. Det virker i hvert fald sådan.

Du skal huske at skelne mellem SMS og iMessage beskeder, da de bliver håndteret vidt forskelligt.
Jeg har en 5'er med iOS 7.0.2, men har aldrig oplevet problemer med at sende beskeder (ud over da TDC havde generelle problemer for ikke så længe siden)....
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu