recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forsinkede SMS'er.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forsinkede SMS'er.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Simon20 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-August-2013
Sted: Rødovre
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon20 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forsinkede SMS'er.
    Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 14:01
Haha. 
Jeg har aldrig brugt iMessage, da jeg har slået det fra helt fra begyndelsen. Har prøvet at genstarte min telefon, det hjalp i et par dage. Det må være mit mobilselskab, der er problemer med. Oplever ofte at jeg har meget lidt signal, mens alle andre har fuld signal. 
Men tak for forslagene :)  
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 13:56
Køb en Android telefon istedet  Wink

Nej, spøg til side hehe  Smile

- jeg gætter på 2 muligheder - enten er det relateret til netværksforstyrrelser enten hos dit eller afsenderens mobilselskab eller også kan det være i forbindelse med brug af iMessage servicen, jeg oplever også engang imellem forsinkelser der (mener jeg læste et sted det er opstået efter iOS7 men er ikke sikker) - prøv at slå iMessage fra (det har jeg gjort og ikke haft problemer siden) så alle dine sms'er både modtages og sendes som almindelige sms. Du slår det fra under Indstillinger, Beskeder, iMessage (knap i toppen)

 
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Simon20 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-August-2013
Sted: Rødovre
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon20 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 13:47

Hej. 

Jeg oplever ofte, at jeg modtager SMS'er op til 10 minutter efter de er sendt. Jeg kan se dette, idet der på min iPhone står, at jeg fx har modtaget en besked kl. 10.10, men jeg modtager først beskeden kl. 10.20. Ved i, om man kan gøre noget ved dette ? Det er irriterende, når man skal mødes med nogen eller skal have hurtigt svar, at man skal ringe op. 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu