recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Organisering i iTunes?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Organisering i iTunes?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6075
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Organisering i iTunes?
    Sendt: 19-Oktober-2013 kl. 17:45
Jeg har rippet mine dobbelt-cd'er med greatest hits til iTunes
I iTunes vises en dobbelt-cd som disk 1 og disk 2
Hvordan fjerner jeg opdelingen i disk 1 og disk 2 (så Disk 1 og Disk 2 ikke vises)?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2013 kl. 18:47
Sørg for at album navn er ens, husk og tjekke at der står cd 1 ud af 2 og 2 ud af 2 i info... Højreklik på albummet i itunes og sig vis info... Så gør den det for alle numre på en gang...
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2013 kl. 18:50
Jeg har en dobbelt CD hvor begge skiver har samme titel og disc 1 og 2. Her stopper afspilningen efter den første disc
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6075
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2013 kl. 22:14
OK
Højreklik og vælg Vis info
Der skal stå 0 eller 1 under Disknummer (der stod 2 før)
Det burde jeg vel have regnet ud... Wink
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2013 kl. 23:50
Så du fik det til at virke Jake?

Kampus, det lyder egentlig lidt spøjst, har aldrig hørt en dobbelt cd igennem via mit iTunes, men i teorien gør det det vel bare mere autentisk? :D Du skal jo skifte disk ikk?? :)
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2013 kl. 00:09
Oprindeligt skrevet af Rasmus8D Rasmus8D skrev:

Så du fik det til at virke Jake?

Kampus, det lyder egentlig lidt spøjst, har aldrig hørt en dobbelt cd igennem via mit iTunes, men i teorien gør det det vel bare mere autentisk? :D Du skal jo skifte disk ikk?? :)

Faktisk undrer det mig at den ikke bare fortsætter afspilning af næste disc, også selvom det ikke er dobbelt CD. Streaming skal da bare køre videre...
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2013 kl. 00:14
Det burde den vel også, skal lige se om jeg kan huske og prøve på en af mine i morgen, se hvad der sker... ;)
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu