recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hørebøffer til rejse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hørebøffer til rejse

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
jokkemokke Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 56
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jokkemokke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2013 kl. 13:58
Jeg mangler lidt inspiration til at købe et par hørebøffer, som jeg skal bruge til musik og film når jeg er ude og rejse. Jeg havde tænkt mig en pris på max 500,- og de skal gerne kunne købes hos Stereostudio, da jeg har nogle penge til gode der, som jeg skal have brugt. Jeg har bare ikke kunnet finde nogle butikker hvor man kan prøve dem før man køber.

De skulle gerne kunne klare følgende:

1. Lukket type. Jeg flyver meget, så de skulle gerne kunne blokere så meget støj udefra så muligt.

2. Rigtig god bas, dog uden at gå alt for meget på kompromis med den generelle lydkvalitet.

3. Skulle gerne være behagelige at have på i mange timer af gangen.

4. Skulle helst være holdbare, hvis de f.eks. bliver mast sammen i en taske eller lignende.

Jeg har kigget lidt på Sony MDS XB500, som efter sigende skulle have en rigtig god bas. Desuden har kigget lidt på Sennheiser HD2xx serien og HD4xx serien, men ved ikke helt hvilke modeller der er værd at gå efter. Kom gerne med jeres erfaringer.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu