recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af iPod touch (1. generation)?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af iPod touch (1. generation)?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af iPod touch (1. generation)?
    Sendt: 20-Oktober-2013 kl. 17:52
Jeg har en iPod touch (4. generation), som jeg er glad for
Jeg kan købe en 1. generation billigt... er det stadig godt eller skal jeg finde en nyere?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2013 kl. 18:25
Jeg forstår overhovedet ikke hvad du vil med en etter, når du har en firer?
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2013 kl. 20:59
De bruges som mp3-afspillere
Det er generation 1 vel god nok til?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
DanishBacon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanishBacon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2013 kl. 21:41
Den har vist ikke volumen-knapper på siden
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2013 kl. 01:37
Den mangler volumeknapper på siden, og den har heller ikke en højttaler ombord. Så du kan ikke spille eller se video uden høretelefoner. Men hvis den hovedsagelig skal bruges til musik, så betyder det nok ikke det store for dig. 
Du skal dog nok være opmærksom på, at den er bagude angående iOS opdateringer. Så hut jeg visker, så kom den første i samme omgang som iPhone 3G og den er vist nok begrænset til iOS 5. Så der vil være en del apps der ikke kan bruges. Og forvent også, at den er noget træg at navigere rundt på. Det er trods alt noget ret gammelt hardware efterhånden.


Redigeret af Nagash - 21-Oktober-2013 kl. 01:53
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2013 kl. 01:43
Ikkelandbrugsrelateret!
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2013 kl. 01:51
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Ikkelandbrugsrelateret!
Fucking iPad! Hvorfor kan Apple ikke lave en ordentlig stavekontrol, som jeg har på min Android med Swiftkey?


Redigeret af Nagash - 21-Oktober-2013 kl. 01:59
Til top
nbu001 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Status: Offline
Point: 890
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nbu001 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2013 kl. 12:10
Er det virkelig så slemt? Næ, det er det ikke ;) Skrevet på min iPad :)
           
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2013 kl. 13:25
1'eren kan heller ikke opdateres til nyere version af ios. (min kan ikke komme højere end 3.) og man er derfor mere eller mindre afskåret fuldkommen fra app-verdenen. Så ingen airplay, eller noget som helst af det vi i dag synes er så mega fedt. DR's radioprogram virker heller ikke på den mere. :-( Så den kan heller ikke fungere som radio.
Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2013 kl. 15:27
Du skal også huske på at man ikke kan skifte batteriet på en iPod Touch, så når batteritiden engang bliver ringe, er der ikke så meget at gøre ved det. Vores iPod Touch 3.gen, mener jeg det er, holder ikke strøm mere end et par timer. Derfor bruger vi den efterhånden også kun når den står i en dock...
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2013 kl. 15:58
Oprindeligt skrevet af nbu001 nbu001 skrev:

Er det virkelig så slemt? Næ, det er det ikke ;) Skrevet på min iPad :)
Det er vel op til individuel skrivemåde og størrelse og placering af hænder og fingre, der afgør om der irriterer en. Hos mig irriterer det voldsomt.
Så jo, egentlig ;)
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2013 kl. 16:00
Oprindeligt skrevet af Gump Gump skrev:

Du skal også huske på at man ikke kan skifte batteriet på en iPod Touch, så når batteritiden engang bliver ringe, er der ikke så meget at gøre ved det. Vores iPod Touch 3.gen, mener jeg det er, holder ikke strøm mere end et par timer. Derfor bruger vi den efterhånden også kun når den står i en dock...
Well... Det er rigtigt, at den ikke er lavet til det. Men skjoldet bagpå, er ret nemt at tage af, og det er nemt at finde nye batterier der passer på eBay. Jeg skiftede en for en kammerat på ca. 10 minutter.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu