|
Panasonic TH-PX80EA værdi idag |
Besvar ![]() |
Side 123 13> |
Forfatter | |
Kralle7800 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2011 Sted: Højslev, Danmar Status: Offline Point: 363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 15:20 |
Hej.
Jeg har et 4 år gammelt Panasonic PX80 Virker som det skal ingen problemer med det overhovedet. Hvad er det værd idag? Redigeret af Kralle7800 - 22-Oktober-2013 kl. 15:34 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så lidt at jeg gav mit væk til naboens søn.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Vi snakker få hundrede kroner, det er stadig et godt TV
|
|
![]() |
|
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Min blev hængt op i køkkenet.
Jeg vil gætte på at den kan sælges for 500 kr, så ja - bedre at give den til en som bliver glad for den.
|
|
![]() |
|
Kralle7800 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2011 Sted: Højslev, Danmar Status: Offline Point: 363 |
Det er bare fordi jeg har lige købt et her igår af en på dba og jeg gav godt nok overpris for det så det må man sige... føler mig snydt, men han sagde til mig at det var det værd.. han har løjet og snydt mig..
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ja en skam du ikke spurgte først. Hvad har du da givet?
Redigeret af Kampus - 22-Oktober-2013 kl. 15:42 |
|
![]() |
|
Skulle have spurgt herinde først inden jeg valgte at købe dette tv for mega overpris...
|
|
![]() |
|
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Se det fra den positive side, du får et rigtig godt TV ud af det.
Så hvis TV'en er det værd for dig, så vær ligeglad med hvad folk siger omkring prisen.
|
|
![]() |
|
Jamen jeg har givet 1600 inkl levering
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Ja det er lige til den goe side. Du kan være heldig at ha det i flere år, og så er prisen ikke så slem
|
|
![]() |
|
Ja jeg troede cet var det værd for det sagde han jo til mig at det var? Jeg vidste det jo ikke. Vidste bare at det var et udemærket tv.. Det er bare meget tykt synes jeg.. det troede jeg heller ikke det var.. det er jo kæmpe i forhold til dem man kan få idag
|
|
![]() |
|
Hvad mener du med at prisen ikke er så slem?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 13> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |