recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DENVER DTB-120CP DVB-T2 BOKS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DENVER DTB-120CP DVB-T2 BOKS

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
P O Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-August-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér P O Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DENVER DTB-120CP DVB-T2 BOKS
    Sendt: 25-Oktober-2013 kl. 13:50
Hi Alle
 
Så kom der en

DENVER DTB-120CP DVB-T2 BOKS.

Som jeg læser det på Harald Nyborg hjemmeside så koster den 499KR.

Den har PVR og som noget nyt DVB-T2.
jeg har søgt lidt omkring på nettet men jeg kan ikke finde hvor mange tuner den har.
Altså kan man se noget igennem den medens man optager et andet program på HDD eller usb pind ?
Noget andet jeg læser er dette::Dog er nogle kanaler kopibeskyttede og kan derfor ikke optages.
Gad vide om det e.v.t betyder at man aldrig kan optage fra ..e.v.t TV2-film eller er der tale om enkelte TV programmer/film ?
Håber der er nogle af jer der har købt og testet :O)
 
mvh Per
 
P.S
Jeg har Boxer på egen antenne med betalingskanaler.
 
 
 
 
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2013 kl. 14:43
 
 Til den pris må det være 100% sikkert at der kun er 1 Tuner. Mener ikke at der her i landet sendes noget ud med No Copy. Men da den har CI, er det nok sikkert at det optagede ikke kan afspilles fra andet end modtageren.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
MortenP Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 654
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2013 kl. 16:15
Hej. 

Det kan jeg svare på. 

Der er 1 tuner i, og man kan kun se noget på samme mux imens den optager. 

Der kan iøvrigt kun optages MPEG-4 programmer, T2 programmer kan ikke optages. Men der kan ses T2 programmer. Kodede programmer kræver CI+ modul samt boxer modul. 

Mvh
DENVER ELECTRONICS A/S

Morten Pannen
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2013 kl. 16:22
 
 Det munder jo så ud i, at den ikke er meget bevendt til brug på Boxer HD når de udsendelser af en besynderlig grund ikke, som på andre T2 modtagere kan optages.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2013 kl. 16:54
Oprindeligt skrevet af MortenP MortenP skrev:

...Der kan iøvrigt kun optages MPEG-4 programmer, T2 programmer kan ikke optages. Men der kan ses T2 programmer. Kodede programmer kræver CI+ modul samt boxer modul.
Det lyder mærkeligt.... 
Er du sikker på, at det er T2, der er afgørende og ikke CI+ krypteringen?
miri
Til top
Allan Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2006
Sted: Nordsjælland-DK
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2013 kl. 17:06
Som Radiomanden skriver: Er ikke meget bevendt.
Prøv at finde et andet produkt evt. på Boxers hjemmeside.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2013 kl. 19:14
Køb en Triax 505 ved AV-Connection for 800kr leveret. Mit TV har aldrig før vist så flot og skarpt TV billede
Til top
P O Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-August-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér P O Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2013 kl. 13:00
tak for alle svar.
Kampus det ser ikke ud til at man kan optage på triax 505 ....eller ? 
 
Morten P har du en comment til Miri som kommer med et godt spørgsmål ?
 
Fortsat god dag til alle Smile
 
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2013 kl. 13:13
Oprindeligt skrevet af MortenP MortenP skrev:

Der kan iøvrigt kun optages MPEG-4 programmer.
 
Alt bliver jo sendt i MPEG4 nu om dage, så hvad mener du med det?
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2013 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

Er du sikker på, at det er T2, der er afgørende og ikke CI+ krypteringen?
 
Det er 100% sikkert CI+ krypteringen der bremser for optagelse. Det er jo bl.a. det der er formålet med det forbrugerfjendske CI+.
 
Flemming 
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2013 kl. 13:41
Oprindeligt skrevet af P O P O skrev:

tak for alle svar.
Kampus det ser ikke ud til at man kan optage på triax 505 ....eller ? 

 

Morten P har du en comment til Miri som kommer med et godt spørgsmål ?

 

Fortsat god dag til alle Smile

 

Næh, men jeg er heller ikke bekendt med en modtager der kan optage mpeg4 i DVB-T2
Til top
kbking Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2014 kl. 13:59
Jeg har lige købt en DENVER DTB-120CP DVB-T2 BOKS så jeg kan se touren nede i min kølige kælder her i sommervarmen , den er koblet op til min projektor via en Denon avr-x500. men lyden på TV2 HD er meget metallisk, men er fin på alle andre kanaler + at jeg skal trykke 2 gange på standby knappen før den starter, nogen der har løsninger på disse 2 problemer?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu