recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Glemt adgangskode til Apple-id?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Glemt adgangskode til Apple-id?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 00:32
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Hvad hvis man har glemt svarene.


Hvis man har glemt adgangskoden og har glemt emailadressen og har glemt svarene på sikkerhedsspørgsmålene, så ved jeg s.. Ikke hvordan man gør.

Venlig hilsen
KB
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 06:16
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Mente at jeg oplever hele tiden, hvis en elev eller lærer har glem sit apple id


Hvis man har glemt sit Apple id, så er det lige meget om man kan huske adgangskode, mailadresse (som oftest er ens Apple id) eller hemmelige spørgsmål.

Så må man oprette et nyt!


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 06:17
@brixen? Problemet er de aldrig får den den mail fra apple til at nulstille koden
Til top
Byteman2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Oktober-2013
Status: Offline
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Byteman2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 19:15
Igen, så ringer man ind for at få hjælp. Så skal man igennem nogle sikkerhedsspørgsmål - bl.a. hvad man sidst købte osv.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu