recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Aldi-overvågningskamera
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Aldi-overvågningskamera

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MLS Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MLS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Aldi-overvågningskamera
    Sendt: 10-November-2013 kl. 19:31
Har købt et Maginon IPC-2 overvågningskamera i Aldi i onsdags.

Kan ikke få FTP-softwaren til at spille. Jeg kan se på serveren, at den i testen når ind til lagringsmappen, men der sker ingen fil-overførsel inden time-out.

Jeg har en anden type kamera, hvor det fungerer udmærket, så jeg kan godt håndtere metodikken.

Er der nogen derude, som har gjort erfaringer, som jeg kan bruge?

/ML
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2013 kl. 19:49
Hvordan er billedet på kameraet..?? overvejede også at købe en enkelt :)
Hvordan er kvaliteten..? Føles det som kina gøjl..


Redigeret af tf-uno - 10-November-2013 kl. 20:01
Til top
MLS Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MLS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2013 kl. 21:46
Jeg har ikke kigget ret meget på billederne, men fokuseret på mine problemer med at få skidtet til at virke, som det burde.

Jeg kan evt. vende tilbage om dette senere.

Nu vil jeg lade mail-funktionen køre et stykke tid - indtil der evt. skulle dukke et Recordere-medlem op, som kan bidrage med noget om FTP-opførslen.

/ML
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2007
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2013 kl. 21:38
der må du gerne jeg har også været ud på jagt after den i par Aldi butiker i sidste uge, men de havde ikke den og har aldrig haft dem i deres butiker som jeg synes er lidt mærklig da de anoncerede den på hjemmeside
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
HenrikH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 733
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenrikH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2013 kl. 22:40
Sikkert det samme som dette: http://www.supra-elektronik.com/popups/Traveler_IPC1_popup_dk/index.php?choice=techData

Det købte jeg i Aldi for vel et år siden (samme pris). Man får virkeligt meget for pengene og det fungerer upåklageligt. Styrer det remote via iPhone - sjovt at kunne side et helt andet sted i verden og overvåge huset via iPhone, iPad eller bærbar.

Prøv også at læse denne tråd : https://www.facebook.com/supra/posts/466507440048398

Der er en del software både til iPhone, pc mv., der virker sammen med det. Min Qnap Nas spiller også sammen med det.
mvh

Henrik
Til top
MLS Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MLS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2013 kl. 00:46
Tak til Henrik for indlægget.

Det er samme producent, Maginon, men ikke samme kamera. IPC-2 er til udendørs brug og kan hverken panorere eller tilte.

Men ud fra det, du skriver, forstår jeg, at der også var problemer med den medfølgende software til IPC-1.

Kan man regne med, at der bliver rettet op på det? Skete det i tilfældet med IPC-1?

Jeg kan ikke finde en mail-adresse hos Aldi, hvor man kan få support på kameraet. Er der nogen, som har haft held med at få mail-baseret support via Aldi?
IPC-2 optræder ikke på Maginons hjemmeside.

Jeg kender ikke programmet "IP Camera Viewer". Jeg vil meget gerne høre om erfaringer fra andre brugere af dette produkt.

/ML
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2013 kl. 22:27
Man kan nemt ringe til en dansk kundeservice i Faaborg på tlf 69960339 i dagtimerne på hverdage

Billedkvaliteten er rigtig fin på IP-2.

I stedet for FTP sender kamera fotos til min email når der registreres bevægelser

Desværre er det ikke lykkedes at få kameraet til at virke trådløst. Er der nogle af jer, der har fået IP-2 til det?
Til top
MLS Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MLS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2013 kl. 12:07
Hej bentpetersson.


Jeg kan indtil videre også kun få mail-alarm til at virke. Det fungerer ganske udmærket, og det er årsagen til, at jeg ikke bare returnerede skidtet.

Jeg kan heller ikke få det til at spille trådløst.

Jeg har foreløbig med hjælp herindefra og via facebook fået kontakt med producenten i Tyskland på adressen

service@supra-elektronik.com

for at få løst mine FTP-problemer. Jeg har sendt dem kopier af kommunikationen mellem IPC-2 og min FTP-server, som viser, at deres kamera-software fejler. Jeg afventer svar. Hvis det lykkes, har jeg tænkt mig at gå videre med problemerne med den trådløse kommunikation.

Men det kan du jo også bare sætte i gang!

Hilsen
/ML

Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2013 kl. 18:20
Jeg opgav idag og fik pengene retur.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu