recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Internet Explorer kan ikke vise websiden?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Internet Explorer kan ikke vise websiden?

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 895
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2013 kl. 23:58
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Prospect: så vidt jeg kan se under netværk, så har den ikke oprettet noget netværkskort eller forbindelse, eller kigger jeg det forkerte sted?

Guldhammer: Jeg er ikke lige helt med på hvad du mener eller svarer på :-P
 
Det kunne jeg ikke se eller høre Wink
 
MEN jeg har problemer med IE efter jeg opdaterede (IE 9), og det skyldes en opdatering.
//Guldhammer
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2013 kl. 12:42
Norton antivirus har en "safebrowse" mode som virker på firefox og ie - desværre virker den som en proxy for de 2 browsere så AL trafik bliver dirigeret ind gennem norton først før det får lov at komme til browserne. Jeg kender desværre ikke til andre metoder end en komplet reinstallation når der går kuk i norton. Det er nok et af de mest intruderene programmer der overhovedet findes og låser maskinen fuldkommen fast til alt. (Nortons safe skraldespand er ganske enkelt horribel)
Du kan eventuelt gå ind og se om der skulle være nogle browsertilføjelser i IE eller FF hvor der står noget med Norton. hvis du kan deaktivere dem, så prøv at se om det virker.

Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2013 kl. 10:24
claus_jac:

Dvs. at fordi jeg slettede Norton Antivirus (fordi jeg i øvrigt selv hader det program) så har den blokeret trafik igennem IE og FF nu, som du skriver? Det vidste jeg ikke ville ske, og ja det er sgu godt nok horribelt. Endnu en grund til at hade det program. Jøsses!

Jeg vil se om jeg kan deaktivere noget af det du snakker om, ellers må jeg jo finde en måde at reinstallere computeren på. Jeg har intet software til den, men kan man ikke finde produktnøglen på computeren og så downloade Vista selv på Microsofts hjemmeside, og selv lave en boot cd-rom?  
          
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2013 kl. 15:20
nej. det er ikke muligt at downloade den, men man kan finde den. der har været links til de officielle filer som ligger på cdn's rundt omkring. og ja det er lige præcis fordi man sletter den at der går ged i det. producenterne der installerer nortons lort burde have en seriøs røffel for der er ingen mulighed for at vælge sin egen. andre producenter lever desværre meget dårligt sammen med norton. så 2 antivirus apps giver bare nedbrud frem for dobbelt sikkerhed.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2013 kl. 06:57
Så jeg skal finde Vista på nettet eller hos en kammerat, men jeg kan vel aflæse min Vista key et sted på computeren, eller så står den bag på, det kan jeg ikke lige huske, om det mærke sidder der endnu.

Men det er jo totalt til grin at Norton låser browseren sådan, bare fordi man sletter deres p!s… Det skal jeg huske fremover.

          
Til top
nhj4 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 160
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nhj4 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2013 kl. 15:30
Afinstallering af Norton, se om der er noget du kan bruge her

https://support.norton.com/sp/da/dk/home/current/solutions/kb20080710133834EN_EndUserProfile_da_dk

Redigeret af nhj4 - 18-November-2013 kl. 20:06
Intet er svært når man først har får det lært, og man lærer så længe man lever, uanset hvem man er ;-)

Sølv er godt, sølv er sundt, derfor lytter jeg til det døgnet rundt ;-)
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2013 kl. 18:19
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Så jeg skal finde Vista på nettet eller hos en kammerat
Hvis det kikser med at finde Vista installations Cd, så giv lyd. Jeg har et sæt liggende.

Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

men jeg kan vel aflæse min Vista key et sted på computeren, eller så står den bag på, det kan jeg ikke lige huske, om det mærke sidder der endnu.
Prøv med gratis version:
Giver ikke nødvendigvis samme license nummer som der står på label. Wink
Afhænger vist af hvordan fabrik har installeret.

Mvh. JørgenT
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2013 kl. 19:07
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

 men jeg kan vel aflæse min Vista key et sted på computeren, eller så står den bag på, det kan jeg ikke lige huske, om det mærke sidder der endnu  

Jeg tror der findes programmer der kan finde og vise nøglen.
Det skal så køres inden du re installerer.

Prøv at Google.

Hilsen Carsten.


Redigeret af csell - 18-November-2013 kl. 19:07
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2013 kl. 19:26
Tak for svar alle. Jeg vil lede efter det serial nummer og tak Jørgen. Du hører fra mig hvis det er :)

Og ja jeg leder efter den serial inden formatering ;)
          
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 03:43
Det med at Norton er synderen, tvivler jeg kraftigt på, har brugt Norton i mange, mange år og aldrig oplevet problemer med dette udemærkede program.
Til gengæld tror jeg, at det er i dine netværks opsætninger, hvor der er et eller andet der ikke er, som det skal være.
 
Hvor bor du ?  Vil evt. gerne komme og kigge på det, så du kan komme videre, hvis det ikke er for langt væk. (har kun cykel eller det offentlige som befordring)
Bor selv på Kbh's vestegn.


Redigeret af Roland - 20-November-2013 kl. 03:47
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
Romer Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Romer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 06:35
Hvorfor prøver du ikke det nhj4 skriver?
Det løser meget tænkeligt dit problem.
Der har været mange kendte problemer med at Symantecs programmer ikke er blevet korrekt fjernet ved afinstallation, så det er da et forsøg værd.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 08:13
roland. det er ikke problemer med selve norton der har givet ham problemer. det er problemet efter han har forsøgt at afinstallere norton at han har fået problemer. nortons realtime webprotection går ind og fungerer som proxyforbindelse på ie og ff og når han har fjernet den så kan de ikke længere tilgå nettet da proxy'en ikke længe eksisterer. som sådan er det rigtigt at det er et "netværksproblem" men det er desværre noget mee indviklet end bare lige en enkelt lille ting for norton er så dybt integreret i os og har desværre så godt fat at det nærmest er umuligt at afinstallere og så få en korrekt fungerende computer ud af deet bagefter. Det er så absolut ikke første gang jeg har set det problem, men kender desværre kun en løsning. - ominstall.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu