recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Internet Explorer kan ikke vise websiden?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Internet Explorer kan ikke vise websiden?

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 08:25
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Det med at Norton er synderen, tvivler jeg kraftigt på, har brugt Norton i mange, mange år og aldrig oplevet problemer med dette udemærkede program.
Til gengæld tror jeg, at det er i dine netværks opsætninger, hvor der er et eller andet der ikke er, som det skal være.
 
Hvor bor du ?  Vil evt. gerne komme og kigge på det, så du kan komme videre, hvis det ikke er for langt væk. (har kun cykel eller det offentlige som befordring)
Bor selv på Kbh's vestegn.
Samme her, har brugt Symantec i mere end 10 år, og har aldrig haft problemer med en afinstallering, når ny version skulle installeres. De har et ganske udmærket removal tool, der kan hentes på deres hjemmeside.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 09:33
Jeg må prøve at hente det removal tool så. Men jeg brugte deres egen Uninstall funktion da jeg slettede det.

Irriterende p!s :)

          
Til top
Romer Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Romer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 09:39
Jeg har haft MANGE kunder der har haft problemer med at afinstallere Symantec produkter. Dette gælder dog ikke de nyere versioner.
Det er dog et forsøg værd der koster gratis og ikke tager ret lang tid :)
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 895
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 09:46
Ominstallation Wink
//Guldhammer
Til top
Benu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 14:43
Har du prøvet at disable alle tjenester som Symantec starte, genstart din pc
Den Ben
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 15:17
Oprindeligt skrevet af Romer Romer skrev:

Jeg har haft MANGE kunder der har haft problemer med at afinstallere Symantec produkter. Dette gælder dog ikke de nyere versioner.
Det er dog et forsøg værd der koster gratis og ikke tager ret lang tid :)


Hvilket forsøg er det? :)
          
Til top
Romer Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Romer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 16:53
Removal tool :)
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 21:10
Nu spørger jeg måske dumt, men er det Symantecs/Nortons removal tool eller et
andet? :) og hvor finder jeg det?

          
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 21:24
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Nu spørger jeg måske dumt, men er det Symantecs/Nortons removal tool eller et
andet? :) og hvor finder jeg det?



Link på side 2 i tråden
Venlig hilsen
KB
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 21:56
Aha! Det var det nhj4 linkede til, det var helt gået min næse forbi, sorry! Det bliver afprøvet
          
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2013 kl. 15:04
Oprindeligt skrevet af nhj4 nhj4 skrev:

Afinstallering af Norton, se om der er noget du kan bruge her

https://support.norton.com/sp/da/dk/home/current/solutions/kb20080710133834EN_EndUserProfile_da_dk


Dette her løste mit problem, så fantastisk.

Tak for det!

Men jeg tror nu at jeg gerne vil have computeren re-installeret alligevel, så nogle tips til hvordan jeg kan finde Vista et sted? Jeg har som sagt en original Vista nøgle, bare ingen installation på boot-disk :(
          
Til top
nhj4 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 160
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nhj4 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2013 kl. 15:32
vis du vil gen installer det med vista skal du også have en disk med bunkort driverne eller ind på hjemmesiden og find de drever du skal bruge til dit bundkort, så vil det være bedre at opgradere dit styresystem, der skal du også hende dreverne vis styresystemet ikke selv finder dem
kan varmt anbefale Windows 7 Ultimate 64bit
Intet er svært når man først har får det lært, og man lærer så længe man lever, uanset hvem man er ;-)

Sølv er godt, sølv er sundt, derfor lytter jeg til det døgnet rundt ;-)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu