recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Internet Explorer kan ikke vise websiden?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Internet Explorer kan ikke vise websiden?

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2013 kl. 20:01
Jeg tror ikke denne gamle Asus bærbar kan køre Windows 7.

Intel T3200 @2.0GHz
2GB RAM
32-bit system

Den er altså ret gammel og slidt.

          
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2013 kl. 20:28
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Jeg tror ikke denne gamle Asus bærbar kan køre Windows 7.

Intel T3200 @2.0GHz
2GB RAM
32-bit system

Den er altså ret gammel og slidt.

Du kan jo prøve at køre en test:

Eller Win8

Mvh. JørgenT
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2013 kl. 20:30
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Jeg tror ikke denne gamle Asus bærbar kan køre Windows 7.


Win Vista er så "defekt" at enhver computer vil køre som en drøm med Win 7 i forhold til.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2013 kl. 20:34
Jeg har kørt win7 på en celeron 1,4ghz singlekerne maskine. Til at starte med var det med 512mb ram - Der blev godt nok hurtigt købt 2GB ram i stedet. Der var en opstart på ca. 15min, men gik ned til omkring et minut med 2GB ram - så jo den ASUS skulle meget gerne kunne køre win7. Men det er da ikke nogen hurtigløber. Det kan vi helt sikkert blive enige om. :-)
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2013 kl. 21:56
Okay, det vidste jeg slet ikke man kunne :) Det vil jeg da bestemt lige teste, når den alligevel skal re-installeres.

Hvordan er det nu med de cd-keys wil Windows? Må jeg bruge den nøgle jeg har på flere end én maskine på sammetid?
          
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2013 kl. 06:21
nej. OEM nøgler lever og dør med de maskiner de er installeret på første gang, men du må selvfølgelig gerne bruge selve cd'en. så længe du anvender nøglen til den specifikke maskine.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2013 kl. 11:06
Okay, men det jeg mente var at det Windows 7 jeg købte separat til min stationære computer engang, må jeg bruge det også på den her bærbare, eller kan man overhovedet det? 
          
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2013 kl. 13:02
nej - som jeg sagde først. - Din OEM licens lever og dør med den maskine man installerede det på første gang. Der er også en "retail" licens, som typisk koster det dobbelte og derfor uhyre sjældent købes, men den må man flytte rundt med som man har lyst til - dog kun på 1 maskine af gangen.

Teknisk set er der ikke noget som helst til hinder for at du kan bruge den begge steder, det er udelukkende et juridisk spm og derfor selvfølgelig også et moralsk spm. OM MS vil godkende din installation på en bærbar når den har været installeret på en desktop ved jeg ikke. Den slags kan man kun finde ud af ved at prøve det af, men den juridiske del siger nej.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2013 kl. 15:54
Nååå, okay på den måde. Jamen jeg prøver det af. Om jeg skulle have det installeret på to maskiner, det kan min samvittighed godt lige leve med. Tak for svar :)
          
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2013 kl. 17:15
Jo, men skal du holde systemerne opdateret skal de godkendes af MS. De bliver de ikke....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu