recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan HomeTrio boks køre med Fullrate TV?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan HomeTrio boks køre med Fullrate TV?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sonnichsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sonnichsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan HomeTrio boks køre med Fullrate TV?
    Sendt: 14-November-2013 kl. 21:58
Hej

Jeg har opsagt mit boxer mini abb. til fordel for TDC hometrio (Jeg har ikke skrevet under endnu).
Så kom jeg til at se Fullrate TV's udbud og priser. De har en attraktiv pakke til 199kr/md med TV3 og TV2 News.

Men TDC skal have 69kr/md for multiroom løsningen uanset antal bokse og Fullrate skal have 59kr/md pr. boks.
Desuden har fullrate ikke optagemulighed ligesom TDC.

Så tænker jeg om man kan købe en brugt Cisco CIS5030 (Hometrio boks med indbygget HDD til PVR) og bruge den på en Fullrate TV forbindelse.

Er der nogle der kan svare på det?

Så vidt jeg har google, så understøtter Fullrate ikke optagelser, heller ikke via USB…!


Daniel Sönnichsen
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2013 kl. 06:33
Husk på at der så vidt jeg ved ikke er nogen HD kanaler på Fullrate Tv som der ved antenne (Boxer) tv!
Til top
MarkRL Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MarkRL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2013 kl. 19:30
Det kan stadig ikkelade sig gøre :) der er systemer inde bagved der afgørom du må bruge harddisken i boksen :)
Til top
joeblach Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Maj-2006
Sted: Denmark, Greve
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joeblach Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2013 kl. 20:04
Multiroom virker Hos tdc selvom du ikke bestiller det... Jeg jeg har mange bokse.. Så du kan købe hvis det er..ellers er de på nettet...
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
Til top
joeblach Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Maj-2006
Sted: Denmark, Greve
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joeblach Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2013 kl. 20:22
Jeg har tdc hometrio.. Som er pissedyrt... Hmm... Det her fullrate, virker garanteret med mit udstyr... Jeg kan se på billedet af fullrate tv, at det er samme boks som   multiroom..gad vide om ik jeg kan spare. En del..

Redigeret af joeblach - 29-November-2013 kl. 20:48
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
Til top
Mark RL Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mark RL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2013 kl. 21:04
Arbejder som tekniker ved TDC. Du kan ikke bruge harddisken hvis ikke det lille flueben inde i systemerne bagved er hakket af. Færdig.

Ang multiroom så ved TDC får man det man kan trække. Kan man trække 5 sessioner så får man det, kan man kun 1 så får man det. Derfor det fint virker med andre bokse. Men hvis ikke man har plus-abb så vil den boks med harddisk som sådan kun virke som multiroom modtager.
Med venlig hilsen

Mark
Til top
macmacdk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-September-2016
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér macmacdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2016 kl. 19:20
hey, kan du hjælpe mig med nogle bokse jeg har, skriv gerne på mail til mig sender den i pb
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu