recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BD-E8900N mangler EPG YouSee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BD-E8900N mangler EPG YouSee

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Woodhead Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 155
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Woodhead Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BD-E8900N mangler EPG YouSee
    Sendt: 24-November-2013 kl. 11:22
BD-E8900N er ikke verdens hurtigste til at opdatere EPG men normalt kommer de da efter en 10 minutter eller sådan noget alt efter hvor langt man vil frem. Men i de seneste 2 uger har jeg haft udfald hvor den slet ikke får EPG ned. Mit Panasonic TV har fint EPG med så det er ikke kabelnettet fra YouSee den er gal med.
Lige nu har jeg ikke en eneste EPG information i optageren og skal derfor programmere ALT manuelt. Nogen ideer om hvad jeg skal kigge efter?
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2013 kl. 12:31
Prøv at marker fx DR1 på EPG. Så vil du se at alle de danske kanaler opdateres i løbet af få sekunder
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2013 kl. 12:34
Marker på fx et program. Det er sjældent at det samme sker via tv med digitalreceiver, så jeg tror at fejlen ligger hos yousee.
Til top
Woodhead Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 155
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Woodhead Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2013 kl. 12:59
Tak for svar men det har jeg prøvet. Det skete som sagt første gang for ca. 2 uger siden men i løbet af en dags tid var informationerne der igen. Men her til morgen er alt væk igen.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2013 kl. 13:14
 
 Har en F model, intet problem der er EPG, det læses ind langsomt, men det er der.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2013 kl. 14:28
Har du opdateret din optager mht til version?

Jeg har også et Panasonic tv. Der kan være forskel på opdatering af epg
Til top
Woodhead Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 155
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Woodhead Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2013 kl. 18:59
Ja kører seneste firmware!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu