recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - k: 17" bærbar - små krav til ydelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

k: 17" bærbar - små krav til ydelse

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jacobtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 28-September-2008
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 381
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacobtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: k: 17" bærbar - små krav til ydelse
    Sendt: 25-November-2013 kl. 22:02
Familiens bærbare pc er afgået ved døden. Den er delemaskine for min kone og børn, og døden er også direkte affødt af børnenes omgang med den. 

Indholdet i maskinen er en P9400 cpu, 4gb ram, gt9600 grafik og 1400x900 opløsning på skærmen, altså ikke noget prangende. Ydelsen har været ok for familien, dog ikke helt i top i Minecraft, der kan få pcen til at svede. 

Afløseren skal mindst have tilsvarende ydelse og være med 17" skærm. Prisen skal helst også være derefter. Det var ikke planen at skulle skifte pc op til jul...
Til top
Fatterikk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-Juni-2008
Sted: Hjallerup
Status: Offline
Point: 51
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fatterikk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2013 kl. 12:12
Til top
Jacobtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 28-September-2008
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 381
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacobtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2013 kl. 16:32
Oprindeligt skrevet af Fatterikk Fatterikk skrev:

Var det noget med denne ?


Tak for tilbud, men ellers tak. Springet op til en ny i3-maskine er ikke så stort fra din pris, og jeg var som udgangspunkt ikke indstillet på at skulle betale så meget for en maskine.
Til top
Jacobtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 28-September-2008
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 381
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacobtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2013 kl. 21:54
Ingen andre?
Til top
Martin Pedersen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-August-2008
Sted: 7160, Denmark
Status: Offline
Point: 266
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2013 kl. 12:53
Har denne: http://www.dba.dk/asus-n73jf-tz172v-blu-ray/id-1004680345/
Som kan handles til 2800 kr.
Men det er nok stadig mere end du har lyst til at give for en pc der ikke skal kunne det store.
Til top
Jacobtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 28-September-2008
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 381
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacobtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2013 kl. 15:41
Oprindeligt skrevet af Martin Pedersen Martin Pedersen skrev:

Har denne: http://www.dba.dk/asus-n73jf-tz172v-blu-ray/id-1004680345/
Som kan handles til 2800 kr.
Men det er nok stadig mere end du har lyst til at give for en pc der ikke skal kunne det store.

Det er det, ja. Springet op til en ny pc, med en i3 cpu med højere ydelse, er for småt også. En ny kan findes til 3700 kr. Jeg kigger nærmere i prislejet 1000 kr. for at finde noget, der cirka yder det samme som min maskine.
Til top
Fatterikk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-Juni-2008
Sted: Hjallerup
Status: Offline
Point: 51
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fatterikk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2013 kl. 16:08
1000 kr. for en 17 " så vil jeg godt bestille 50 ;-)
Til top
Jacobtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 28-September-2008
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 381
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacobtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2013 kl. 16:22
Oprindeligt skrevet af Fatterikk Fatterikk skrev:

1000 kr. for en 17 " så vil jeg godt bestille 50 ;-)

Nu hænger ydelse og pris jo (ofte) sammen ;-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu