recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Xbox One - Day One Edition
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Xbox One - Day One Edition

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Xbox One - Day One Edition
    Sendt: 27-November-2013 kl. 22:19
Jeg glemte at afbestille den Xbox One - Day One Edition jeg bestilte i England for efterhånden temmeligt lang tid siden og egentligt først forventede til januar - men den ankom i mandags.

Den er ikke pakket ud og jeg kan egentligt bare returnere den, men hvis den kan komme andre til gavn og hvis der er nogen der som et minimum vil dække udgifterne jeg har haft til at købe den (£470.36 pund), så kan den afhentes på Vestsjælland. 

Med i pakken er der en download version af FIFA14.






Redigeret af hedberg - 27-November-2013 kl. 22:32
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
ReneJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-August-2006
Status: Offline
Point: 224
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ReneJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2013 kl. 05:42
Ved du hvordan det er mht til garanti hvis boxen går i stykker? Kan man ordne det med MS i Danmark? Hvor er den købt fra i England?


Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2013 kl. 08:51
Oprindeligt skrevet af ReneJ ReneJ skrev:

Ved du hvordan det er mht til garanti hvis boxen går i stykker? Kan man ordne det med MS i Danmark? Hvor er den købt fra i England?

Det har jeg ingen anelse om, men den er købt hos Amazon. 
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
Baysik Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-November-2013
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Baysik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2013 kl. 09:40
Hej Hedberg

Angående din Xbox One så vil jeg gerne give 4.300 inklusiv fragten til jylland, kan overføre pengene i dag hvis det har interesse og så kan du sende når du kan se pengene.

Med Venlig Hilsen Jonas
Til top
Langtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-December-2009
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2013 kl. 10:13
Nix. Microsoft danmark yder ikke support på produktet da det ikke er udkommet i DK endnu.

Skulle den fejle er der ingen problemer med Amazon, dog kan de kun pt. give pengene tilbage, da alle konsoller er udsolgt.


Redigeret af Langtoft - 28-November-2013 kl. 10:13
Til top
Vosser Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-November-2013
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vosser Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2013 kl. 10:15
Hej Hedberg, hvor bor du henne af på Vestsjælland? Jeg kunne godt være interesseret i og hente den, og give 4300 kr Smile
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2013 kl. 10:39
@Baysik: Som udgangspunkt vil jeg foretrække at den bliver afhentet, men jeg skal have dig i tankerne hvis der ikke er nogen der vil afhente. 

@Vosser: Jeg bor i 4440. Tæt på route 23/Skovvejen - sådan lidt imellem Holbæk og Jyderup. 

Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
Vosser Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-November-2013
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vosser Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2013 kl. 10:44
Okay super, jeg er frisk på at afhente den og betale 4300 kr, hvis du synes det er i orden. Smile
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2013 kl. 12:23
Den er umiddelbart blevet solgt nu. 
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
jdaugaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 30-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jdaugaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2013 kl. 22:03
Hvis ikke den er solgt, så er jeg interesseret...
Til top
MSG1979 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MSG1979 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2013 kl. 15:17
Kommer den ikke først til dk engang næste år i DK? Sjovt at de har den i England, da DK og england burde have den samme tid?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu