recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dreambox HD 8000 EPG på Canal Digital
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dreambox HD 8000 EPG på Canal Digital

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dreambox HD 8000 EPG på Canal Digital
    Sendt: 07-December-2013 kl. 14:00
Hejsa
 
Jeg har en Dreambox 8000 HD, jeg kører med både Viasatkort og Canal Digitalkort, alt har kørt perfekt i årevis. (Lige minus HD kanaler på ViasatCry).
EPG har kørt prolemfrit på Canal Digital, og stort set problemfrit på Viasat, indtil for 3-4 mdr siden.
EPG på Visat virker stadig fint, men er forsvundet på Canal Digital??
 
Det er sket periodevis før, men hver gang er den kommet tilbage på både Viasat og Canal Digital.
Nogle gange i løbet af aftenen, nogle gange i løbet af en uges tid.
 
Men kommer den bare ikke tilbage på Canal Digital, hvad er nu det??
 
Jeg har genstartet, ventet, osv.
 
Før var der noget med et par kanaler som "opdaterede" EPG, mener det var BBC, det hjælper bare ikke nu?
 
Nogle gode idéer??
 
 
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2013 kl. 14:15
Prøv at tune Nick-VH1C
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2013 kl. 14:30
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Prøv at tune Nick-VH1C
 
Hvor sejt...!!!
Jeg er glad, det virker..
Tak, tak.... Glædelig jul...Big smile
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2013 kl. 21:52
Viasat epg er vel ikke noget at råbe hurra for. Det er derfor vi bruger ontv eller andre xml tv.
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2013 kl. 21:58
Oprindeligt skrevet af rasmuzzen rasmuzzen skrev:

Viasat epg er vel ikke noget at råbe hurra for. Det er derfor vi bruger ontv eller andre xml tv.
 
Jo, Viasat EPG virker faktisk rigtig godt hos mig..
Der har været udfald i perioder, hvor EPG ikke passer, men sjældent..Wink
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2013 kl. 22:03
Hvor dælen får du den fra. Det er aldrig lykkedes mig at få andet på min PC løsning end det nuværende program og så det næste, og så er det slut.
Det har ej heller fungeret på min DB600 boks. Same shit.
MVH
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2013 kl. 22:07
Oprindeligt skrevet af rasmuzzen rasmuzzen skrev:

Hvor dælen får du den fra. Det er aldrig lykkedes mig at få andet på min PC løsning end det nuværende program og så det næste, og så er det slut.
Det har ej heller fungeret på min DB600 boks. Same shit.
MVH
 
Jamen den er der bare, på min 8000 HD.. Jeg har intet gjort.
Jeg har firmware: Newnigma2-Release-2010-02-19
 
Før har jeg haft en 7000 og en 7020, der fik jeg det aldrig til at virke rigtig godt..Confused
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2013 kl. 22:08
Når jeg lige tænker mig om, så prøvede jeg med "Peter Pan" Image på 7020, der virkede EPG også godt.
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2013 kl. 00:53
Det lader til at alle operatører har en transponder/frekvens hvor de udsender flere dages EPG. Canal digital ca. 10 dage. Derudover sender hver kanal Now/NexT. Så øvelsen er at finde den transponder/frekvens som de sender den fulde EPG på. Tror for øvrigt at Viasat er dårlige til det!
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2013 kl. 09:08
Canal Digital vinder igen..
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2013 kl. 09:12
Ja, den der viasat epg transponder har jeg så aldrig fundet/set/læst om her eller andre steder. Der har altid stået alle steder at viasat ikke overholdt epg std. så derfor virker det ikke. Vil det sige at jeg har givet penge for noget der er gratis. Nej det er for galt :o)
 
Nogen der kender den der forbaskede frekvens. Den der canal+ frekvens den henviser vi ofte til men viasat kanalen/transponderen, har den nogen sinde været nævnt?
Ja dreambox kan så åbentbart finde den.
 
Ja, canal+ vinder altid, ikke mindst efter de byttede kanaler med viasat. Der er måske noget omkring sporten. Men det ser jeg ikke, de har aldrig kvinde mudderbrydning, så sportkanalerne er slet ikke laget ind.
 
MVH


Redigeret af rasmuzzen - 10-December-2013 kl. 09:14
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2013 kl. 09:26
Oprindeligt skrevet af rasmuzzen rasmuzzen skrev:

Ja, den der viasat epg transponder har jeg så aldrig fundet/set/læst om her eller andre steder. Der har altid stået alle steder at viasat ikke overholdt epg std. så derfor virker det ikke. Vil det sige at jeg har givet penge for noget der er gratis. Nej det er for galt :o)
 

Nogen der kender den der forbaskede frekvens. Den der canal+ frekvens den henviser vi ofte til men viasat kanalen/transponderen, har den nogen sinde været nævnt?

Ja dreambox kan så åbentbart finde den.

 

Ja, canal+ vinder altid, ikke mindst efter de byttede kanaler med viasat. Der er måske noget omkring sporten. Men det ser jeg ikke, de har aldrig kvinde mudderbrydning, så sportkanalerne er slet ikke laget ind.

 

MVH


Uden at jeg skal kunne sige det med sikkerhed, så virker det som om Viasat EPG opdaterer på TV 3 hos mig..
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu