recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spanky's hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spanky's hjemmebio

 Besvar Besvar Side  <12345 9>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 18:43
Det ser da ret elegant ud, og lysvirkningen er flot!
Til top
spanky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2010
Sted: Store Heddinge
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spanky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2014 kl. 18:22
Ja jeg syns faktisk det giver en fin lys effekt på æggebakke skummet.

Hvad angår effekten af at dæmpe bluray afspilleren, så syns jeg der er en ret markant forskel på støjen når skiven spinner og i opstarten, så helt forgæves har det ikke været, og ikke at man skal gå og løfte på den hele tiden, men ting har bare en lidt mere High end feel når de vejer lidt :-P
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2014 kl. 18:25
Jamen så er det jo ikke helt nonsens at min Pio LX91 er med dobbelt kabinet, tyk jernplade i bunden og en kampvægt på 15 kg. På drevet er der også skruet en forkromet metalplade ovenpå.
Til top
Dichael Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Juli-2013
Status: Offline
Point: 197
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dichael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2014 kl. 18:59
Uden, at du ved det, har du lavet nogle geniale bass-traps med isloeringen langs loftet.......dæleme smart!
Til top
spanky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2010
Sted: Store Heddinge
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spanky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2014 kl. 21:13
@kampus - ja det er nok ikke helt uden grund :-)

@Dichael - ja sådan havde jeg egentlig ikke tænkt dem, men du ka ha fat i noget, det var egentlig lidt min tanke bag selve podiet til de bagerste stole, da det er åbent i front og bag.
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2014 kl. 21:25
Tak for inspiration Thumbs Up Bordet har en perfekt størrelse til bio-brug.


Til top
spanky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2010
Sted: Store Heddinge
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spanky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2014 kl. 08:47
Jamen selv tak :-)
Ja syns faktisk det er et rigtig fint lille bord
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2014 kl. 16:19
Har du købt den som ny, eller brugt? Der er garanteret en del til salg på nettet brugt, for vi fik den som en mulighed til julegave i TDC sidste år :)
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2014 kl. 16:30
Oprindeligt skrevet af KennyIver KennyIver skrev:

Har du købt den som ny, eller brugt? Der er garanteret en del til salg på nettet brugt, for vi fik den som en mulighed til julegave i TDC sidste år :)
Jeg var faktisk lige ved at bestille den ny, indtil min søster slog mig i hovedet og sagde der sikkert var nogle brugt. Og rigtigt nok fandt jeg en til halv pris en kilometer fra hvor jeg boede. 
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2014 kl. 16:45
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:


Oprindeligt skrevet af KennyIver KennyIver skrev:

Har du købt den som ny, eller brugt? Der er garanteret en del til salg på nettet brugt, for vi fik den som en mulighed til julegave i TDC sidste år :)
Jeg var faktisk lige ved at bestille den ny, indtil min søster slog mig i hovedet og sagde der sikkert var nogle brugt. Og rigtigt nok fandt jeg en til halv pris en kilometer fra hvor jeg boede. 


Ja, jeg kunne forestille mig at de fleste i TDC koncernen tog den, og mon ikke mange havde et hurtig salg i tankerne.
Men det er et super bord. Jeg har også min stående ved siden af sofaen, som fjernbetjenings og glas bord :)
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
spanky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2010
Sted: Store Heddinge
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spanky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2014 kl. 17:00
Ja den har åbenbart været meget populær ved juletid, for vores var også en firma julegave
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2014 kl. 17:07
Ja. Jeg mener faktisk at de er pæn peberet i butikkerne.
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 9>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu