recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spanky's hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spanky's hjemmebio

 Besvar Besvar Side  <1 789
Forfatter
Besked
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 20:02
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Jacobe: hvis du finder et sted der kan levere stirrer stykker bi-strech må du meget gerne sige til.

Det skal jeg nok, nævner det i så fald i min egen tråd her.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
47oo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Oktober-2015
Sted: Næstved
Status: Offline
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 47oo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 20:19
Spanky det er det samme jeg hr købt blev bare et øjeblik nervøs om man ville høre dem vibrer af subben
Til top
spanky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2010
Sted: Store Heddinge
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spanky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 21:25
Det er ikke noget jeg har oplevet hvertfald, så hvis resten af din konstruktion er stabil (og det ser den bestemt ud til) så tror jeg ikke der kommer nogle problemer 😊
Til top
47oo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Oktober-2015
Sted: Næstved
Status: Offline
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 47oo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 21:28
Retter sagt så det kun et spørgsmål om antal
Til top
spanky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2010
Sted: Store Heddinge
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spanky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 22:38
Nemlig 😊
Til top
Mr. Duck Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Maj-2011
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2015 kl. 22:47
Fed bio!

Kan du beskrive hvordan dit lærred er bygget og sat fat til beslag osv.?

Meget gerne tilføje lidt nærbilleder af fastgørelsen... :-)
Til top
spanky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2010
Sted: Store Heddinge
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spanky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2015 kl. 08:55
Tak 😊

Det er meget simpelt monteret, der sidder 4 hyldeknægte på vægen, en i hvert hjørne af lærredet, og så sidder der 4 vinkelbeslag på lærredet, igen et i hvert hjørne, og så er vinklen og hyldeknægten ellers bare sat sammen med en bolt og en møtrik 😊
Til top
47oo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Oktober-2015
Sted: Næstved
Status: Offline
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 47oo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2015 kl. 10:21
Spanky du har så mange gode ideer så jeg brudte invitere dig hjem til mig (husk arbejdstøj) 😉
Til top
spanky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2010
Sted: Store Heddinge
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spanky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2015 kl. 17:52
Takker 😊 massere af ideer har jeg hvertfald, om de er gode eller ej det kommer jævnligt an på en prøve vil jeg sige 😜
Du inviterer bare (jeg har arbejdstøjet klar 😋)
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2015 kl. 10:58
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Jacobe: hvis du finder et sted der kan levere stirrer stykker bi-strech må du meget gerne sige til. Jeg står også at skal have lavet et nyt og større lærred. Har tidligere haft 108" lavet med førnævnte stof. Det fungerede rigtig godt, men jeg skal have større lærred nu og er lidt i tvivl om hvad jeg lige gør mht stof:)

Det er trods intensiv søgning ikke lykkedes os at finde en leverandør af bi-stretch stof i bredere mål end ca. 150 cm :(
Nu overvejer vi derfor at nøjes med et lidt mindre lærred, men - hvor meget kan/skal stoffet egentlig strækkes, for at give den lydtransparente effekt? Helt ud til max? Og hvor mange cm giver det så ekstra? For hvis det kan strækkes bare 10 cm, så giver det jo alligevel et lærred på næsten 130", så det er helt ok for os!
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér furious jt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2015 kl. 13:59
Jeg har heller ikke haft held med at finde noget. Så nu har jeg lavet et 116" lærred. Det er lige blevet færdig i dag så har ikke prøvet det endnu:)
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 789
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu