recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - lukke iganværende apps/programmer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

lukke iganværende apps/programmer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: lukke iganværende apps/programmer
    Sendt: 17-December-2013 kl. 13:10
Hvordan går i ud af jeres app/programmer jeg bruger Home knappen hvis jeg skal ind i det kort tid efter og tilbage hvis jeg vil lukke. Har så set uanset hvordan jeg gør så hvis jeg efterfølgende trykker 2 gange på Home så ser det ud til at de stadigvæk er åbne eller er det bare for og vise hvad jeg sidst har brugt uanset hvordan jeg går ud af dem?
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2013 kl. 18:16
Prøv at blive med at holde home-knappen nede. Så fremkommer der en ny menu. Her kan du lukke igangværende apps og ved indgangen til denne menu kan du lukke alle internetsider. Du kan øge din ram ved at lukke igangværende programmer og du kan afindtallere apps. Resultat. Hurtigere smartpnone eller androidtablet
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2013 kl. 18:27
Hvis jeg holder home knappen nede længere tid så kommer google  frem. Vil lige nævne det er en htc one. hvis det hart betydning.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2013 kl. 18:32
Ok. Jeg har samsung på både smartphone og tablet, men da din jo er android vil een af knapperne gøre dette. Prøv dig frem selve tænd og slukknappen er ikke til det, men ksn bruges til en blød reset ved at holde denne knap inde. Dette ødelægger intet. Men prøv een af de sndre knapper
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2013 kl. 18:56
Det er den rette knap. Med flere undermenuer. Ok. Jeg har samsung på både smartphone og tablet, men da din jo er android vil een af knapperne gøre dette. Jeg tror dog du er på rette knap. Prøv dig frem selve tænd og slukknappen er ikke til det, men kan bruges til en blød reset ved at holde denne knap inde. Dette ødelægger intet. Men prøv een af de sndre knapper.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu