recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Android til anlæg (musik)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Android til anlæg (musik)

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2013 kl. 13:14
Vil nu også sige ud med B&O og ind med Sonos :)
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
Toebs Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 221
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Toebs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2013 kl. 11:35
Det fungerer rigtigt godt med B&O sammen med Sonos må jeg sige. 
Jeg har dog et problem. I Sonos appen på PC, kan jeg ikke længere vælge at søge på YouMusic.
Jeg kan godt afspille musik som ligger på YouMusic som jeg f.eks. har på en playlist fra tidligere.

Da jeg først installerede sonos kunne jeg sagtens søge på YouMusic. Så lukkede jeg og åbnede program igen og nu kan jeg ikke. 
Så prøvede jeg at geninstallere program, så kunne jeg godt søge. Så lukkede jeg og åbende program igen og endnu engang kan jeg ikke søge på YouMusic. 

YouMusic søgning virker fint på mobilen.

Nogle råd? 
Til top
Toebs Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 221
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Toebs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2013 kl. 11:37
Ignorer dette indlæg. troede jeg havde fundet en løsning der hed kør som administrator, men det virkede kun 1 gang :/


Redigeret af Toebs - 23-December-2013 kl. 11:46
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu