recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - nad t753
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

nad t753

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
farlex Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér farlex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: nad t753
    Sendt: 27-December-2013 kl. 14:05
hej jeg har en nad 753-t som jeg ikke helt har styr på at indstille så enten vil heg sælge den eller bytte den til en der er nemmer at indstille 
Til top
wamsler Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wamsler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 19:12
Pris billeder og specs ville være en hjælp :-)
Til top
stefthom Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1878
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefthom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 19:14
Og så den evindelige klassiker: hvor??
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 20:20







Link til NAD T 753 på NAD's hjemmeside med manual, features og specs.

http://nadelectronics.com/products/av-receivers/T-753-A/V-Surround-Sound-Receiver


Farlex kommer nok med pris og sted. :)

Mvh. Jørgensen
Til top
farlex Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér farlex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 22:31
jeg kommer fra vejle pris ved jeg ikke helt kom med et bud så må vi tage den der fra evt bytte med en anden surround sound forstærker 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu