recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket kabel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilket kabel

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilket kabel
    Sendt: 28-December-2013 kl. 13:55
Jeg er lidt i tvivl om hvilket kabel det er jeg skal have fat i, så håber en kan lave mig et link.

Jeg søger et kabel der har ligtning stik i den ene ende til iphone og ipad. I den anden ende skal det være HDMI.
Mit anlæg understøtter MHL og det skal derfor være sådan et kabel. Dem jeg har kunne finde er en adaptor og det går ikke, da jeg skal have dette kabel sat i en docking station.

Eller dvs, at det må gerne være et adaptorstik, men det der skal fra lightning stik til adaptor ihvertfald være 30 cm


Redigeret af Bromberg5 - 28-December-2013 kl. 13:57
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2013 kl. 14:11
Noget i denne stil Link
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?

En musikelsker har et anlæg for at hører på sin musik.
En audiofil har musik for at hører på sit anlæg.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2013 kl. 15:44
hmm jae:)..

Der har jeg bare den adaptor for tæt på ligtning stikket.. Jeg kan dog ikke sen hvor langt kablet er.
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2013 kl. 17:17
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

hmm jae:)..

Der har jeg bare den adaptor for tæt på ligtning stikket.. Jeg kan dog ikke sen hvor langt kablet er.
Du sætter jo et HDMI kabel i og det kan fås i flere længder.
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?

En musikelsker har et anlæg for at hører på sin musik.
En audiofil har musik for at hører på sit anlæg.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2013 kl. 19:14
Ja, men lightning stikket skal isættes den docking station jeg har og jeg vil ikke have adaptorstik og HDMI kabel og ligge lige bag den.:) Så hvis bare ledning imellem Lightning og adaptor bare var 30 cm, ville adaptordelen være skjult
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2013 kl. 19:16
http://www.aluminimo.dk/produkter/4-dock-til-iphone-5-serien-samt-oevrige-produkter-med-apple-lightning-kabel/5-dock-til-iphone-55s5c-ipad-mini-air-samt-ipods-med-det-nye-lightning-stik/

Den ser sådan ud, det kan være det hjælper lidt på min forklaring:)
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2013 kl. 19:21
OK. Det er muligt at købe forlængerledninger til lightning. Men det kan jo være at der kommer en anden med et bedre bud.
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?

En musikelsker har et anlæg for at hører på sin musik.
En audiofil har musik for at hører på sit anlæg.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu