recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Streaming kvalitet på HBO Nordic
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Streaming kvalitet på HBO Nordic

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
dumb Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Oktober-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Status: Offline
Point: 439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dumb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2017 kl. 08:55
Oprindeligt skrevet af Jwin Jwin skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg har kun haft det et par dage, og er bestemt, ikke tilfreds med billedkvaliteten. Jeg kører, fra iPhone/iPad, til Apple TV. Jeg beholder det, nok også kun til, at det udløber, på mit nye telefon ABB. Så er jeg nok også med, i forhold til de fede serier.

Så vidt jeg har forstået kan du kun få HBO over til ATV med mirroring. Altså 4:3 på mit 16:9 tv. Er det korrekt?

Planen er at se Game of Thrones. Jeg begyndte da Hbo nordic startede, kvaliteten var så elendig, at jeg skaffede serien på Bluray. Så vil jeg blive fælt skuffet, hvis jeg hopper på sæson 3 og 4 (april) som streaming?

J

Nej, det er IKKE mirroring, det er AirPlay
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES
Lærred: 110" HiViLux motoriseret
Front/Center: Paradigm MilleniaOne
Bag: S/A Talent
Sub 1: XTZ 10.16
Sub 2: Velodyne SPL-800i
Receiver: Yamaha RX-A3030
Til top
flex195 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flex195 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2017 kl. 20:38
Oprindeligt skrevet af segaseeberg segaseeberg skrev:

Jeg låner lige tråden her et øjeblik. Jeg havde glædet mig til at se Westworld efter at have ventet med at tegne abonnement til hele første sæson blev lagt ud. Jeg begyndte i går aftes, og jeg må sige, at jeg blev slemt skuffet over billedkvaliteten! Man kunne tydeligt se, at billedsignalet er komprimeret, og der opstod hakken i panoreringer - noget som jeg aldrig oplever på Blu-Rays. Jeg kører over app'en til ATV 4 på BeoVision 11. Min internetforbindelse er 100/100 mbits over trådet netværk. Jeg havde regnet med en kvalitet á la Netflix. Er der er en indstilling, jeg skal være opmærksom på enten på ATV eller i HBO? Med så mange streamingkunder burde kvaliteten være i orden. Hakkende panoreringer troede jeg stoppede engang i 2009, da 1080 @ 24 HZ blev standard. 


De er desværre håbløs bagud, de kører 50Hz så du skal tvinge din ATV4 til, at køre 50 Hz hvis du oplever problemer.
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2017 kl. 11:35
Oprindeligt skrevet af dumb dumb skrev:

Oprindeligt skrevet af Jwin Jwin skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg har kun haft det et par dage, og er bestemt, ikke tilfreds med billedkvaliteten. Jeg kører, fra iPhone/iPad, til Apple TV. Jeg beholder det, nok også kun til, at det udløber, på mit nye telefon ABB. Så er jeg nok også med, i forhold til de fede serier.

Så vidt jeg har forstået kan du kun få HBO over til ATV med mirroring. Altså 4:3 på mit 16:9 tv. Er det korrekt?

Planen er at se Game of Thrones. Jeg begyndte da Hbo nordic startede, kvaliteten var så elendig, at jeg skaffede serien på Bluray. Så vil jeg blive fælt skuffet, hvis jeg hopper på sæson 3 og 4 (april) som streaming?

J


Nej, det er IKKE mirroring, det er AirPlay


Du svarer på et tre år gammelt indlæg
Til top
segaseeberg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér segaseeberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2017 kl. 12:41
@flex195

Tak for dit svar. Jøsses, hvor er det i grunden ringe Wacko Deres serier er så velproducerede og med svimlende flotte billeder (har selv begge sæsoner af True Detective på BD). Det er mig en gåde, at de ikke sender i bedre kvalitet. Jeg prøver at sætte den til 1080p@50HZ i aften for at se, om det i det mindste hjælper på stutter i panoreringer.


Redigeret af segaseeberg - 10-Januar-2017 kl. 12:42
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu