recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Berdels Bio - Byggetråd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Berdels Bio - Byggetråd

 Besvar Besvar Side  <1 34567 8>
Forfatter
Besked
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2014 kl. 08:09
Milepæl opnået for projektet! Stole er monteret og lærredet hængt op.

side 1 er opdateret med nye billeder
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2014 kl. 09:21
det ser sku godt ud. Du kan vel allerede høre de akustiske tiltag?
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2014 kl. 10:10
Tak for det. Ja, der er blevet skåret drastisk ned for efterklangen. Der er dog lidt endnu - det håber jeg at side panelerne kan snuppe
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2014 kl. 10:23
Jeg er jo som altid imponeret over at folk lægger dels så mange penge, og dels så meget sjæl og arbejde i sådan et projekt.

Men sig mig, er det ikke et ret lille rum, og hvad med luften - bliver det ikke over lidt tid mon ikke ret ulideligt at opholde sig i dit rum? Bare mine umiddelbare tanker når jeg kigger på din tråd.

Jeg synes det er super flot arbejde som du er i gang med, og jeg håber virkelig at du bliver tilfreds. Tongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2014 kl. 10:37
Tak for det Hother

Jo, det er kun små 13kvm og der bliver trukket godt fra med screen wall og isolering. Rummet har jeg tidligere brugt som akvarierum og dengang monterede jeg en ventilationsblæser i udluftningskanalen. Den er placeret bagerst i rummet og kan ses på billederne ved det ene hjørne panel. Jeg håber at den kan gøre det hvis det bliver for hedt derude en varm sommer dag
Til top
Rene K Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Februar-2014
Sted: Bedsted
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rene K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2014 kl. 14:24
Bertel.

Det ser rigtig spændende ud og glæder mig til at få en demo! ;) 

Tænkte at nu var det blevet tid til at oprette mig her der der sker mange spændende ting herinde. 
Har man ikke hørt topmodellerne af CV fra 70'erne så har man ikke hørt CV!

Indehaver af Duts Auto Hifi
Til top
spanky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2010
Sted: Store Heddinge
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spanky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2014 kl. 15:13
Det ser rigtig godt ud, det altid sjovt at se hvad andre finder på i bygge processen :-)

Hvor langt kommer du egentlig til at sidde fra lærredet med den screen Wall ?
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2014 kl. 15:19
@Spanky Ca 2.5 meter. Der er nogle mål på billed nr 2 på forsiden.

@Rene Velkommen til makker!
Til top
Rene K Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Februar-2014
Sted: Bedsted
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rene K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2014 kl. 15:21
Bertel. 

Jo tak, så kan jeg rigtig følge med i hvad du render rundt og laver så jeg ikke altid skal opdage det når du næsten er færdig Wink
Har man ikke hørt topmodellerne af CV fra 70'erne så har man ikke hørt CV!

Indehaver af Duts Auto Hifi
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2014 kl. 19:43
Nu er jeg måske præget lidt af min faglighed som el-installatør, men hvordan kommer du til dine stikkontakter bag lærredet, hvis der skulle ske en fejl på dem?
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2014 kl. 19:52
Alle paneler på screen wall'en, på nær de 3 øverste, bliver aftagelige (velcro) eller med låger. Jeg har plads nok til at kunne kravle om bag ved.
Til top
Bellini Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 31-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bellini Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2014 kl. 13:12
Kom lige forbi tråden. Fedt projekt, som på mange måder ligner mit eget. Måske du kan bruge noget at mit arbejde som inspiration :-)


/Bellini


Redigeret af Bellini - 13-Februar-2014 kl. 13:13
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu