recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Berdels Bio - Byggetråd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Berdels Bio - Byggetråd

 Besvar Besvar Side  <1 5678>
Forfatter
Besked
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2014 kl. 10:24
Det var en kombination af økonomi og fordi jeg mente at de størrelsesmæssigt vil passe bedre ind i mit lille rum og bag et 90" lærred
Til top
Rene K Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Februar-2014
Sted: Bedsted
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rene K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2014 kl. 10:30
ser godt nok frem til at få en demo når det er færdigt, jeg kan mærke at jeg snart mangler kaffe igen ;-)
Har man ikke hørt topmodellerne af CV fra 70'erne så har man ikke hørt CV!

Indehaver af Duts Auto Hifi
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2014 kl. 10:35
Oprindeligt skrevet af Rene K Rene K skrev:

ser godt nok frem til at få en demo når det er færdigt, jeg kan mærke at jeg snart mangler kaffe igen ;-)

Det hele skulle gerne være på plads inden for 14 dage. Så du kommer bare Wink
Til top
Rene K Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Februar-2014
Sted: Bedsted
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rene K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2014 kl. 10:37
det lyder godt, så må jeg hellere komme i gang i bilen nu hvor min pakke kommer i dag eller morgen med lidt grej så jeg også har lidt spændende nyt at vise frem ;-)
Har man ikke hørt topmodellerne af CV fra 70'erne så har man ikke hørt CV!

Indehaver af Duts Auto Hifi
Til top
whazz Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2014
Sted: Aalbor, Danmark
Status: Offline
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér whazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2014 kl. 11:53
Oprindeligt skrevet af Berdel Berdel skrev:

Det var en kombination af økonomi og fordi jeg mente at de størrelsesmæssigt vil passe bedre ind i mit lille rum og bag et 90" lærred

Giver meget god mening, glæd dig til at få det til at spille, det lyder godt det klipsch thx sæt :)
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2014 kl. 17:12
Tillykke med Klipsch! 650'erne synes jeg lyder fedt - har aldrig hørt den mindre model dog.

Jeg hører, at vi måske mødes in real life når jeg tager på jydebio-roadtrip lige om snart? :) 
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2014 kl. 08:22
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Tillykke med Klipsch! 650'erne synes jeg lyder fedt - har aldrig hørt den mindre model dog.

Jeg hører, at vi måske mødes in real life når jeg tager på jydebio-roadtrip lige om snart? :) 

Jep, jeg kan forstå at der ikke helt bliver tid til at kigge forbi her, men kl-650 får i hørt og de lyder bare godt :-)
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2014 kl. 08:27
Oprindeligt skrevet af Berdel Berdel skrev:

Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Tillykke med Klipsch! 650'erne synes jeg lyder fedt - har aldrig hørt den mindre model dog.

Jeg hører, at vi måske mødes in real life når jeg tager på jydebio-roadtrip lige om snart? :) 

Jep, jeg kan forstå at der ikke helt bliver tid til at kigge forbi her, men kl-650 får i hørt og de lyder bare godt :-)
Ja, det bliver desværre svært at nå det hele... Men nu valgte jeg at købe en bil fremfor at opgradere alle højttalere i min bio, så det er nemt for mig at komme et smut derover igen når det hele er på plads :)

Bemærker du nogen forskel på dine Klipsch og 650'erne? 
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2014 kl. 08:37
Den er lidt svær synes jeg for Jeppes (Therien's) rum og setup er noget anderledes end mit og han har uden tvivl bedre bund end mig. Om det er fronterne der er med til det eller om det er subs er svært for mig at sige. 

Men klangen og det som jeg synes var lækkert ved kl-650 har jeg fået i kl-525


Redigeret af Berdel - 20-Maj-2014 kl. 10:44
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2014 kl. 09:50
Jeg er overordnet enig med Søren. Umiddelbart er den eneste forskel den åbenlyse - 650erne er lidt større og har porte.. Man bemærker det dog ikke i Sørens bif, størrelse af lærrede, lyd og rum harmonerer rigtigt godt. Er spændt på hvad den ekstra sub vil give dig!
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2014 kl. 14:33
Jeg vil godt lige slå et slag for det sted hvor jeg købte mit klipsch sæt. De er købt hos et Irsk firma kaldet soundzdirect

http://www.soundzdirect.com/

Der var ingen hverken i DK, Tyskland eller resten af europa nogen, der kunne konkurere med de priser de har der på Klipsch. Jeg lavede den endelige bestilling sent en mandag aften og fandme onsdag eftermiddag stod der en fra UPS med højttalerne klar til levering.

Uheldigvis var der en mislyd i en af fronterne og jeg kontaktede med det samme firmaet. De gav mig lov til at åbne den og se om jeg selv kunne udbedre fejlen, men da jeg ikke kunne se noget gav jeg dem besked, og de ville sende mig en ny.

Der gik godt nok en lille måneds tid før den nye front kom, da de først skulle bestille den fra fjernlager, men de sendte den uden jeg skulle sende den defekte først.

Så selvom de kunne tilbyde sættet til en fordelagtig pris, så var de også i stand til at yde en rigtig god service ved reklamation, som er på højde og måske endda højere end hvad vi oplever her i DK.


Redigeret af Berdel - 09-Juli-2014 kl. 14:34
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2014 kl. 11:32
Tak for info! Det er helt vildt så billige de er. Er selv meget tæt på at smide en bestilling afsted på deres in-wall THX surroundhøjttalere.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 5678>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu