recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV-møbel til hjørne
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV-møbel til hjørne

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Karlen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: København
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Karlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV-møbel til hjørne
    Sendt: 18-Februar-2014 kl. 20:07
Hej

Er der nogen der kender et tv-møbel i god kvalitet som er designet til at stå i et hjørne af en stue? Det skal helst have stoflåger, men det kan jeg muligvis klare selv.

Jeg står for at skulle flytte og kan desværre ikke tage mit nuværende ellers lækre Mistral AV tv-møbel med, da det fylder for meget i den nye stue.

Jeg har simpelthen ikke kunne finde noget tv-møbel til et hjørne i en anstændig kvalitet eller bare med låger så enhver hjælp er værdsat.

På forhånd tak.

Til top
AsD Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2014
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AsD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2014 kl. 20:52
Hvis du alligevel selv vil lave låger er det strængt talt ikke super svært at hænge et par hylder over hinanden og derefter lave en "liste" på selve væggen som du så kan fastgøre hylderne til. Så kan du også eksempelvis skjule alle kablerne og få det præcis som du vil. Jeg hjalp en bekendt med et lignende projekt hvor vi dog indbyggede et tv møbel i væggen. (der var masser af plads fordi han har skunk) Det blev ret fedt og han lavede også stoflåger så han har lidt mere flow derinde til hans forstærkere.

Det skal lige siges at der ikke er nogen af os der har tømrer erfaring udover almindeligt husbehov og det tog faktisk ikke forfærdelig lang tid.
Til top
AsD Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2014
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AsD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2014 kl. 20:54
Rettelse: at hænge et par hylder over hinanden og derefter lave en "liste" på selve væggen som du så kan fastgøre LÅGERNE til.
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2014 kl. 10:36
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/60105339/

Så har du nogle "pæne" hjørne, så skal du bare selv konstruere lågerne :)

De kan findes brugt på dba - og jeg har fx et til salg for 100 kr. - står dog i Nordjylland...
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu