recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Aktivere iPhone 5 med låst simkort?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Aktivere iPhone 5 med låst simkort?

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2008
Status: Offline
Point: 572
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wolff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Aktivere iPhone 5 med låst simkort?
    Sendt: 20-Marts-2014 kl. 19:19
Det var da heller ikke lige det man havde regnet med. Godt du fandt ud af det :)
Til top
PeterIvan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-August-2009
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 93
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterIvan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2014 kl. 14:36
Hey mand!

Vildt fedt at du lige meldte tilbage - for skulle andre med et lignende problem søge i forummet, kan de læse løsningen på DIT problem ;-)

/P
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2014 kl. 14:23
Bare lige for at følge op på denne tråd, så fejlede hverken iPhone 5 eller Apples aktiveringsservere intet, men et defekt SIM-kort fra OiSTER var problemet. Flot!! -.-
          
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2014 kl. 22:23
Wolff: Ja jeg har trykket på OK for at låse op. Og så står den bare fast ved "Låser op".

Ok Claus P. jeg må prøve at ringe ind til teleselskabet på mandag så -.- Har snakket med TDC som er dem vi har fået telefonen fra oprindeligt, og de siger den er 100% sikkert ikke SIM-låst, med mindre der er sket en fejl.
          
Til top
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2008
Status: Offline
Point: 572
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wolff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2014 kl. 14:15
Joe men står der så ikke noget i stil med "denne iphone er tabt og blevet slettet..."?
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2014 kl. 14:11
Jeg har ikke helt styr på hvilke teleselskaber som samarbejder, men jeg havde et lignende problem med Telenor, da jeg gik over til nanokort. Telenor havde deaktiveret et forkert kort og aktiveret et af mine tidligere kort. Det gav nogle grå hår før vi/de fandt fejlen.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2014 kl. 14:03
Dumt spørgsmål, men er det ikke det samme den skriver, når den er låst i find my iPhone?
Til top
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2008
Status: Offline
Point: 572
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wolff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2014 kl. 13:49
Ved godt det er dumt, og du sikkert har gjort det rigtigt. Men det er bare lige for at udelukke ;)
MEN har du husket at trykke ok efter indtastet pinkode? Den går nemlig ikke automatisk videre som eks standard låsen gør, og der gik da lige 10sek før jeg selv fangede det ;)

Men igen: bare lige for at udelukke ;)

Redigeret af Wolff - 28-Februar-2014 kl. 13:50
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2014 kl. 11:06
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Og hvor lang tid tager det før at den går igennem inde på den IMEI.info? Den har stået og opdateret hele natten :(

Det tog ikke lang tid da jeg testede sidst, men det er et på måneder siden.

Du har vel ikke en ****-? det kan måske drille.

EDIT: A´d´b´l´ó´c´k.


Redigeret af Brixen - 28-Februar-2014 kl. 11:08
Venlig hilsen
KB
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2014 kl. 09:16
Og hvor lang tid tager det før at den går igennem inde på den IMEI.info? Den har stået og opdateret hele natten :(
          
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2014 kl. 00:37
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Du kan tjekke telefonen her, hvis du kan komme til at se IMEI nummeret:




Jeg kan godt se IMEI nummeret, men hvordan tjekker jeg om den er simlocked? Jeg synes ikke rigtig der står noget om det når jeg skriver det ind.

Du skal vist være logget ind. Den grønne knap SIMLOCK & WARRANTY



Er det første link til din egen tlf.? Og betyder det at den er Locked, under lock status under iPhone info?, eller er det noget andet?
          
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2014 kl. 19:28
Hej Jens,

Tak for dit input, men hvis du læser hele tråden igennem så nævner jeg at jeg har aktiveret det nye sim-kort, det er over 40 timer siden nu, og det gamle er også inaktivt, så jeg ved det nye burde være aktivt
          
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu