recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte > Film køb/salg/bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Søges/gives: Cdon voucher
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søges/gives: Cdon voucher

 Besvar Besvar Side  <1 45678 28>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2016 kl. 19:37
Har modtaget et par stykker af disse. Er der nogen som kan bruge en?

100 kr. rabat ved køb af film for over 300 kr. »
Grib chancen for at opdatere samlingen med de nyeste film, som The Martian og Everest, eller und dig selv et komplet TV-serie-bokssæt, som giver dig sæsong 1-9 af The X-Files! Vælg frit mellem alle film, som har haft release. Angiv din personlige kode, når du er logget ind i kassen. Tilbuddet gælder de 2500 første bestillinger.


Tilbuddet gælder t.o.m. 26-02-2016, giver 100 kr. rabat på film ved køb over 300 kr., og kan kun anvendes ved ét købstilfælde. Observér, at koden ikke kan kombineres med andre rabatkoder eller tilbud, og ikke kan registreres efter købet er afsluttet. Koden gælder ikke forudbestillinger.
Køb film og få 100 kr. rabat »
Mvh
Flemming Larsen
Til top
LeBlodia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LeBlodia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2016 kl. 10:41
Jeg kan også bidrage med en kode:
mh9XJFR84
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2016 kl. 10:37
Få 100 kr. i rabat når du køber film for minimum 400 kr. Vælg mellem alt fra nyheder og TV-serier til klassikere og film for hele familien. Angiv nedenstående kode i kassen for at udnytte tilbuddet. Gælder ikke ved forudbestillning.

Kode: 9dAHtrP04

Tilbuddet gælder t.o.m. 17-01-2016, giver 100 kr. rabat på film og kan kun anvendes ved ét købstilfælde. Observér, at koden ikke kan kombineres med andre rabatkoder eller tilbud, og at rabatkoden ikke kan registreres, efter købet er afsluttet.
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 22:17
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:


Oprindeligt skrevet af Splinten Splinten skrev:

Underligt - der stod mailen at koden er gyldig til 19/12.

Angiv din rabatkode, når du har logget ind ved kassen, så fratrækkes der automatisk 100 kr., når du handler for mindst 200 kr.

Kode: 99X6ppJ54

Koden gælder t.o.m. 19 /12/2015/ og kan kun anvendes ved et købstilfælde. Observer, at koden ikke kan kombineres med andre rabatkoder og tilbud. Bemærk at rabatkoden skal registreres i forbindelse med købet og ikke kan registreres efterfølgende. Koden er gyldig ved køb over 200 kr. Koden gælder ikke ved køb af gavekort, mobilabonnement eller digital musik.

Jeg tror hun mener, at det var igår hun skulle bruge en.

Det er korrekt! I dagens kalenderlåge var der billige BD'er til 50-70 % under normalpris. Fandt 5 stks jeg gerne ville have, men regningen lød på over 300kr. Så begyndte at luge ud i dem igen, og endte med ikke at bestille. Den porto udgift ødelægger ALT!

29 kr i fragt, det er da til overkomme.
Jeg glemte at komme en film til min bestilling i går. Jeg kontaktede dem i dag. De kunne ikke ændre min gamle bestilling. Men jeg skulle da bare bestille den ene film og kontakte dem igen og så ville de fjerne portoen på den extra film. En film til 59 kr. Den er iorden.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 18:18
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:


Oprindeligt skrevet af Splinten Splinten skrev:

Underligt - der stod mailen at koden er gyldig til 19/12.

Angiv din rabatkode, når du har logget ind ved kassen, så fratrækkes der automatisk 100 kr., når du handler for mindst 200 kr.

Kode: 99X6ppJ54

Koden gælder t.o.m. 19 /12/2015/ og kan kun anvendes ved et købstilfælde. Observer, at koden ikke kan kombineres med andre rabatkoder og tilbud. Bemærk at rabatkoden skal registreres i forbindelse med købet og ikke kan registreres efterfølgende. Koden er gyldig ved køb over 200 kr. Koden gælder ikke ved køb af gavekort, mobilabonnement eller digital musik.

Jeg tror hun mener, at det var igår hun skulle bruge en.

Det er korrekt! I dagens kalenderlåge var der billige BD'er til 50-70 % under normalpris. Fandt 5 stks jeg gerne ville have, men regningen lød på over 300kr. Så begyndte at luge ud i dem igen, og endte med ikke at bestille. Den porto udgift ødelægger ALT!
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 18:04
Ha-ha - ja, den fløj lige hen over hovedet på mig...! Man læser det, man vil læse.
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 18:01
Oprindeligt skrevet af Splinten Splinten skrev:

Underligt - der stod mailen at koden er gyldig til 19/12.

Angiv din rabatkode, når du har logget ind ved kassen, så fratrækkes der automatisk 100 kr., når du handler for mindst 200 kr.

Kode: 99X6ppJ54

Koden gælder t.o.m. 19 /12/2015/ og kan kun anvendes ved et købstilfælde. Observer, at koden ikke kan kombineres med andre rabatkoder og tilbud. Bemærk at rabatkoden skal registreres i forbindelse med købet og ikke kan registreres efterfølgende. Koden er gyldig ved køb over 200 kr. Koden gælder ikke ved køb af gavekort, mobilabonnement eller digital musik.
Jeg tror hun mener, at det var igår hun skulle bruge en.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 17:58
Underligt - der stod mailen at koden er gyldig til 19/12.

Angiv din rabatkode, når du har logget ind ved kassen, så fratrækkes der automatisk 100 kr., når du handler for mindst 200 kr.

Kode: 99X6ppJ54

Koden gælder t.o.m. 19 /12/2015/ og kan kun anvendes ved et købstilfælde. Observer, at koden ikke kan kombineres med andre rabatkoder og tilbud. Bemærk at rabatkoden skal registreres i forbindelse med købet og ikke kan registreres efterfølgende. Koden er gyldig ved køb over 200 kr. Koden gælder ikke ved køb af gavekort, mobilabonnement eller digital musik.
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
J.Skovgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér J.Skovgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 16:25
50 kr. rabat.  Koden er gyldig ved køb over 200 kr.

Kode: 9CwLRPX69
::::::::
J.Skovgaard
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 15:25
For sent! Det var igår :-(
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 14:27
Jeg har en her:
Gå ikke glip af din 100 kr.-rabatkode »
Angiv din rabatkode, når du har logget ind ved kassen, så fratrækkes der automatisk 100 kr., når du handler for mindst 200 kr.

Kode: 99X6ppJ54
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2015 kl. 18:06
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:


Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Har lige købt en stak film, og nu er den gal igen! Fem stks julekalender tilbud, som jeg ikke kan sige nej til. Så en kode til gratis fragt vil være kærkommen   


Jeg tror ikke, at det er så nemt at få i øjeblikket. Der er så mange tilbud, og så sender de ikke vouchers ud også.

Nej du har nok ret. Har fået en del vouchers tilbage i efteråret, som jeg ikke nåede at bruge
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 45678 28>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu