recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jack's Bio/stereo - Meridian (Update 15.09.2015)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jack's Bio/stereo - Meridian (Update 15.09.2015)

 Besvar Besvar Side  <1234 15>
Forfatter
Besked
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2014 kl. 11:30
også ligner mit anlæg jo et Schneider anlæg i plast fra start 90erne.
virklig flot. Måske lige et par kabel kanaler men virkelig flot.
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2014 kl. 15:13
Oprindeligt skrevet af Bravo Bravo skrev:

Når jeg så ser på mit eget så føler jeg mig lidt....Clown

Men der der, det er satme gennemført! Clap


Takker, ja, er os godt tilfreds nu mangler jeg bare en MC200, en ny pladespiller og den nye model af højttalerne Smile
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2014 kl. 15:21
Oprindeligt skrevet af technology technology skrev:

også ligner mit anlæg jo et Schneider anlæg i plast fra start 90erne.
virklig flot. Måske lige et par kabel kanaler men virkelig flot.


Takker Smile

Kablerne er skjult efter bedste evne. Det vil ikke se pænt ud med kabel kanaler. De er ikke så synlige som det ser ud til på billederne, de er taget vandret lige ind på. Når man sidder eller står, er de ikke så i øjne faldene.

Men ja, der er mange apparater og ledninger så helt fri, bliver man nok ikke. Nogle af kablerne der går på tværs er lidt korte, da jeg gradvis har opgraderet og fundet kablerne billigt på nettet.
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2014 kl. 23:05
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, så du får bare et Wow
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2014 kl. 19:53
Oprindeligt skrevet af MulleB MulleB skrev:

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, så du får bare et Wow


Takker Wink
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2014 kl. 13:00
Så afventer man en Meridian MC200 fra Meridian Thumbs Up
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2014 kl. 21:21
Så røg der os lige en Ipad 4 Retina 64 GB i kurven, til at styre musik med Meridians App og til at have med på farten Thumbs Up
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2014 kl. 10:34
Er den ikke udgået? Pas på ikke at betale for meget for 4'eren. Den skal være 800 kr billigere end en tilsvarende Air.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2014 kl. 11:50
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Er den ikke udgået? Pas på ikke at betale for meget for 4'eren. Den skal være 800 kr billigere end en tilsvarende Air.
Nej, 2'eren er røget ud, til fordel for 4'eren som den nye "billige"  model :-)
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2014 kl. 11:57
Hej Torben

Tak for nostitsen. Jeg købte den til den pris du nævner med rabat.

Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2014 kl. 21:52
Meridian MC200

I skrivene stund spiller Meridian MC200, den kom den glad postmand med idag. De hurtige indtryk er at den nye enhed spiller selv bedre end CD/DVD afspilleren fra Meridian. Dejligt åben, luftigt med den kendte varme Meridian lyd uden at miste detaljer. I forhold til Meridian Explorer er der lidt mere af alting og ikke tendens til lyttetræthed. Lyden er mere homogen. Bassen er der heller ikke noget at sætte fingre på og lille trommen kan levere et skræmmende attack, der kan mærkes i brystkassen.

Indtil jeg får lagt billeder op, må i nøjes med et jeg har tyvstjålet fra nettet.

Jeg blev selv overrakset over størrelsen af afspilleren. Jeg havde troet den var mindre. Fineshen er helt i top, rigtig lækker enhed, med Meridians kendte design fra G' serien med alu sidder. Den står vandret, da man derfor kan spare blæseren, den er stort set lydløs.

Ipad'en valgte jeg at levere tilbage.




Redigeret af JackD84 - 08-Maj-2014 kl. 16:40
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2014 kl. 17:50
Så afventer man en Snow Cone Maker, i sammme mærke som min popcorn maskine.

Der skulle vel ikke være nogle derude, der ved, hvor man kan købe noget billigt væske til sådan en?



Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 15>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu