recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Earthquake iQuake + 2x MiniMe P8W
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Earthquake iQuake + 2x MiniMe P8W

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mrtnwtzl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-August-2011
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mrtnwtzl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Earthquake iQuake + 2x MiniMe P8W
    Sendt: 16-Marts-2014 kl. 13:40
Hej forum

Jeg har fået ny arbejdsplads, derfor sælges kontorsetuppet, samt en ekstra subwoofer:

iQuake IQ52 i hvid, 200w aktiv højttaler. ca 3 år gamle, fejler intet. Har været brugt på arbejdet, men er nu overflødige. Org emballage haves, dog har jeg ikke kvitteringen mere. 
Fjernbetjening medfølger, samt alt org tilbehør.

http://www.earthquakesound.dk/home-audio/hoejttalere/iquake-bluetooth.aspx (bemærk linket er til den nye model med Bluetooth, sættet jeg sælger er den gamle model)

Nypris ca 3.500kr - sælges for 2.000kr. 



2 stk Earthquake MiniMe P8W. 

Den med sort forstærker har været brugt med ovenstående, den har lidt skrammer, men er funktionelt perfekt. Forstærkeren er skiftet for nyligt, grundet elektrisk defekt. Udskiftning er sket hos importøren. 

Den med grå forstærker har været brugt privat. Men er blevet overflødig, da jeg ikke bruger den nok til at ville have den stående. Den fejler intet. 

Org emballage haves til begge, de er begge ca 3 år gamle, og kvitteringen haves desværre heller ikke til disse.

Nypris: 5.575 kr/stk - sælges for 3.000kr/stk.








rimelige bud modtages. 

De befinder sig i Odense, men jeg arbejder i Vejle, så de kan også ses der.

tlf.: 26185262 
mail: mrtnwtzl@gmail.com
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu