recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dreambox Viasat
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dreambox Viasat

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mmgala Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-August-2007
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mmgala Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dreambox Viasat
    Sendt: 18-Marts-2014 kl. 18:15
Hej jeg går og overvejer at investere i den store Viasat pakke, og har i den forbindelse mulighed for at få mig en gratis dreambox med hd. Så får jeg nogle af de fordele, som man ellers ville skulle købe deres store modtager for at have.

Er der nogen der ved, om et Viasat kort ville fungere i en dreambox???

Til top
JanV. Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-August-2013
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JanV. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2014 kl. 18:28
Det burde virke. Dog ikke hd kanaler
Til top
top30 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Oktober-2012
Sted: Køge
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér top30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2014 kl. 18:33
Det vil ikke fungere, viasat understøtter ikke andre modtagere end deres egne.

Så man er såvidt jeg ved piske afhængig af deres ***** boks.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2014 kl. 20:13

Den udbyder er meget lukket, NDS er problemet, i modsætning til Conax som kan bruges af stort set alle andre modtagere.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Status: Offline
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2014 kl. 13:18
Tjek forummet på www.digsat.net - der er rigtig mange som konfererer om netop dreambox/viasat-problematikken. HD-kanaler er vist stadig et no-go, da de ekstrakrypteres med en nøgle, som dindes i modtageren, og altså ikke på kortet. Nogle får det til at fungere på SD-kanaler. Der er også folk, der har problemer med afbrændte programkort efter brug i dreambox, så der er lidt at læse op på...
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
bleze Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2005
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2014 kl. 15:25
SD virker i en Dreambox. HD virker ikke ud af æsken og er næsten umuligt at få til det for alm dødelige (plus det kræver at du ofrer en original boks). Desværre er Viashits egne bokse noget bæ. Det er Dreambox'e nu også. Og softwaren i Samsung TV med Anal Digital kort i.
Jeg må indrømme at Sat tv er super kvalitet det er bare ikke muligt at få en god løsning synes jeg. Man er nødt til at gå på kompromis på en eller anden måde.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu