recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HBO Nordic - PC -> TV - Hakker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HBO Nordic - PC -> TV - Hakker

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked Baglæns sortering
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2014 kl. 19:04
Har selv HBO på PC , Tablet , IPhone og Tv og det fungerer absolut upåklageligt,
så det må være noget i setup hvis ellers internetforbindelsen er uorden.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2014 kl. 09:21
Mange tak for svarene.

Widewine er installeret.

Opdaterings frekvens i Windows har jeg ikke undersøgt. Kigger jeg lige på når jeg kommer hjem.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2014 kl. 08:40
Og hvad står din opdateringsfrekvens til I Windows (hz)? Jeg er ikke sikker, men kunne forestille mig, at HBO sender ud i 50hz . Og hvis Windows står til 60hz (hvilket er standard), så skaber det problemer. 
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2014 kl. 08:08
Og du har installeret det browserplugin de siger du skal have installeret ud over Flash?
http://hbonordic.com/how-to-watch-hbo
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2014 kl. 08:02
I går aftes valgte vi at prøve HBO Nordic for første gang. Hvilket var lidt af en blandet fornøjelse.

Vores opsætning er: Bærbar (Kablet netforbindelse) -> HDMI -> TV.

Vi køre i forvejen Netflix via Windows 8 app og det køre upåklageligt.

I første omgang anvendte vi Chrome, men det var slet ikke holdbar. Billedet hakkede konstant og ved panorering var det helt uholdbar.
        
Vi skiftede derfor til IE, hvilket var en stor forbedring. Men stadig ikke perfekt.

Billedkvaliteten var acceptabel, men det var konstant som om billdet ikke helt kunne følge med og med jævne mellemrum frøs billedet helt i 1-2 sekund.

Vi prøvede på to forskellig bærbar, med samme resultat.

Jeg ville derfor høre andre med HBO Nordic og lignende opsætning om de oplever samme problemer? Eller om problemet er i vores ende og der muligvis er noget vi kan gøre ved det?


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu