recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Riddick 1, 2, 3, .....????
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Riddick 1, 2, 3, .....????

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Riddick 1, 2, 3, .....????
    Sendt: 24-Marts-2014 kl. 23:03
Hej.

Tænkte jeg ville udnytte lidt tilbud hos CDon. Vidste faktisk ikke der var mere end en Riddick film, men så vidt jeg kan se er den Riddick film jeg kender Riddick 2. Men jeg bliver meget forvirret, når jeg kigger på de forskellige Riddick film på CDon - jeg kan ikke greje, hvilke film, der er nr. 1, 2 og 3 - og er der en nr. 4 også??


Er dette 4 forskellige film, eller er der nogen af dem, som er den samme film??????????
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2014 kl. 23:09
Ja, Chronicles er der to gange. Den sidste du linker til, er dog udgivet 3 år senere, så mon ikke det er en remaster, fordi den den der blev udgivet i 2009 så forfærdelig ud? Det sker jo faktisk ret ofte.

Rækkefølgen er i øvrigt:
Pitch Black (fantastisk fed film)
The Chronicles of Riddick (som er noget værre rod, hvis du spørger mig)
Riddick (Har jeg ikke set endnu)


Redigeret af Nagash - 24-Marts-2014 kl. 23:12
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2014 kl. 23:27
Skal du købe for 500kr eller over, så har jeg en kode der gir 100kr i rabat
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2014 kl. 07:31
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Ja, Chronicles er der to gange. Den sidste du linker til, er dog udgivet 3 år senere, så mon ikke det er en remaster, fordi den den der blev udgivet i 2009 så forfærdelig ud? Det sker jo faktisk ret ofte.

Rækkefølgen er i øvrigt:
Pitch Black (fantastisk fed film)
The Chronicles of Riddick (som er noget værre rod, hvis du spørger mig)
Riddick (Har jeg ikke set endnu)

Ok - det forklarer forvirringen lidt. Det kunne jo godt være at "The chronicles" ikke er der samme som "Chronicles".... (med eller uden "the"). Man ved jo aldrig - det kan jo sommetider være svært at navngive film.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2014 kl. 07:36
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Skal du købe for 500kr eller over, så har jeg en kode der gir 100kr i rabat

Samme. ^

Mht. Riddick, så er der følgende film:

Pitch Black

Dark Fury (animeret kortfilm, der leder over fra Pitch Black til Chronicles, og som *burde* have været på Chronicles DVD/BDen)

The Chronicles of Riddick

Riddick

Der er også to spil, Escape from Butcher's Bay og Assault on Dark Athena, som er værd at nævne.

En oversigt over Riddick universet findes her.


Redigeret af azrael - 25-Marts-2014 kl. 20:10
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu