recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Udfordring, pladespiller og ingen analoge indgange
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Udfordring, pladespiller og ingen analoge indgange

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 889
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Udfordring, pladespiller og ingen analoge indgange
    Sendt: 27-Marts-2014 kl. 20:50
Jeg har købt mig en Nuforce avp18 processor og min udfordring er nu hvordan jeg får min pladespiller tilsluttet.

Den har toslink og spdif, jeg har en phono til toslink/spdif converter, men jeg kan ikke umiddelbart finde en riaa som har optisk ind.

Kom med gode bud til hvordan jeg får tilsluttet den :)
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2014 kl. 21:04
Du skal jo bare have converteren ind efter RIAA'en. Ikke mellem pladespiller og RIAA. 
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 889
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2014 kl. 21:31
Ja det kom jeg også i tanke om efter jeg havde skrevet indlægget, og igen søgte efter riaa'er :D
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2014 kl. 22:12
Ellers så har project audio en decideret riaa med indbygget a/d konverting til netop dette formål.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu