recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ps4 støjniveau
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ps4 støjniveau

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
jonasOODK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 01-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonasOODK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ps4 støjniveau
    Sendt: 05-April-2014 kl. 16:37
Er der andre der har problemer med deres Ps4??
Første gang jeg startede den op var der ingen problemer, så kørte den alle de gængse opdateringer og så er det gået ned af bakke siden.
Først så ville den ikke tage disc ind og den spyttede disc ud med 10 sek. mellemrum kontinuerligt.
Dette har jeg fikset, med hjælp fra forums.
Man kører den op i safe mode og tager indstilling 5.
Så tager man ledningen fra Ps4 og starter den op igen, det virkede for mig.

Næste problem er nu at min  Ps4 bliver meget varm og blæseren kører på lydstyrke hårtørrer, især når jeg spiller BF4.

jeg har læst om dårlig kølepasta og set på Youtube at de skiller Ps4 ad og smørre nyt kølepasta på og det skulle afhjælpe varme problemet og dermed blæser problemet.

Der er rigelig med luft omkring Ps4 og den står horisontalt.

Jeg har vil helst undgå retunering til Amazon.uk, men hvis det fortsætter, så ryger den afsted.
Jeg skal ikke skille den ad, pga. garantien!!

Håber der er nogen med gode råd, eller samme erfaringer som har løst problemet.

Smile
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2014 kl. 15:56
Jeg sidder med samme problem. Min lyder som en jetmotor, når jeg spiller Tomb Raider. Førhen havde jeg den til at stå inde i et åbent skab. Der larmede den ikke, når jeg afviklede Netflix og Blu Rays - hvilket er logisk nok. Jeg havde dog slet ikke regnet med, at den ville larme SÅ voldsomt ved gaming. Den larmer langt mere end min PS3 Slim, som var placeret i samme skab, på nøjagtig samme hylde.

Jeg har placeret den i åbent rum nu, og den larmer stadig på samme niveau ved få minutters gaming. 
Til top
Ashanti Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ashanti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2014 kl. 16:27
Jeg havde problemet men den forsvandt da jeg pillede min vertikal stand af og lagde den ned.
Larmen vendte tilbage da den blev monteret igen.

Gad vide om den lukker for luft flow?

Men det var åbenbart ikke Jones's problem da hans var jo horisontalt.

Redigeret af Ashanti - 08-Oktober-2014 kl. 16:29
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636
Mirage OS³-FS Front LR
Mirage OS³-CC Center
Mirage OS³-Sats Surrounds
Mirage MM-8 subwoofer
HUMAX YSR-4000
Nvidia Shield
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2014 kl. 08:16
Jeg fik en PS 4 for cirka en måned siden.

Kæresten og jeg spiller en del Diablo 3 coop. Jeg må indrømme, at jeg også er meget overrasket over hvor meget den larmer. Det er som om at efter 5 min kan blæserne ikke rigtig følge med og går i turbo mode. Sådan fortsætter det til vi stopper. Har overvejet om jeg skal returnere den.

Et lille side spørgsmål (Håber det er okay med OP): Hvor lang tid kan jeres controller holde strøm efter en fuld opladning?
Til top
Ashanti Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ashanti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2014 kl. 03:20

Det længste tid jeg har spillet er 4 timer ud i en køre og 2 timer næste dag uden opladning. ingen problemer med strøm. Jeg har ikke fået advarsel om den er ved at løbe tør.

Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636
Mirage OS³-FS Front LR
Mirage OS³-CC Center
Mirage OS³-Sats Surrounds
Mirage MM-8 subwoofer
HUMAX YSR-4000
Nvidia Shield
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2014 kl. 07:34
Mit støjproblem er faktisk ikke eksisterende længere. Jeg ved ikke, om det skyldes en firmware-opdatering. 

Hos mig står den vertikalt. 
Til top
MortenP Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 654
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2014 kl. 08:55
Jeg har også en PS4, og er omvendt overrasket over HVOR lidt den siger. Jeg har været med på PS3 vognen siden den første, og synes den sagde relativt meget (dog blev det bedre med slim versionen). 

Min PS4 siger meget meget lidt.. hvis den virkelig bliver presset spil mæssigt kan den godt blæse lidt, men det er ikke noget der på nogen måde generer. Den står inde i et skab, men jeg har dog lågerne åbne når jeg har den tændt. 

så om min siger specielt lidt, eller om folks ører blot er forskellige skal jeg ikke kunne sige?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2014 kl. 11:58
Min siger heller ikke særligt meget. Det overrasker mig en del at se, når folk brokker sig over deres, som åbenbart larmer helt vildt meget.

Det er da lidt underligt, at der kan være så stor forskel på de forskellige eksemplarer. ALLE de første PS3'er larmede helt vildt meget Jeg havde en japansk launch-model, som døde tidligere i år, så jeg kender godt larmen.

Sammenlignet med min Xbone larmer PS4'eren heller ikke. Det kan godt være, at Xbone larmer en lille smule mindre, men det er ikke meget. PS4'eren "larmer" også lidt med det optiske drev, når det er aktivt, mens jeg på min boner aldrig har haft et spil på skive.
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2014 kl. 12:16
Min PS4 larmer til tider også rigtig meget. Og det er tydeligt det er blæserne og ikke drevet.
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2014 kl. 14:26
min står fuldt åbent på et bord, den ligger mellem at larme fra blæserne, eller være rimelig lydsvag..

Det er visse spil der gør min larmer...

Killzone : kører fuld knald hele tiden på blæseren

2K Sports NBA 14 : stille og rolig blæser i 3d spil, men kommer der en 2d menu ind over spillet, så går blæser amok

The last of us : fuld knald på blæser.

Fifa 2014 : stille blæser

resten af mine spil er også rimelig stille blæser, nu har jeg ikke det vilde..

FIFA2014 / 2K sports NBA / The Last of Us / Infamous og alt hvad der har været gratis på gold fra start til nu..

Xbox One, kører KONSTANT med stille blæser, den har også lidt mindre krafter, men det er ikke meget..

jeg må indrømme de måtte gerne gøre PS4´eren lidt større og pille PSU´en ud og lave en ekstern Powerbrick, hvis det kunne tage noget af støjen, synes lige det er vel rigeligt.
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2014 kl. 14:35
Min PS4 larmer mere end både min PS3 Fat og PS3 Slim gjorde.  Der skal blot spilles en lille halv time og så går blæseriet i gang.  Det er formentlig en af årsagerne til at jeg ikke har haft den tændt i lang tid.

< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">
.
Til top
Frankieboy1980 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 13-Maj-2012
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frankieboy1980 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 22:58
Min larmer også for sygt som et jefly. Det er klart blæser og ikke drev der larmer. Min ligger ned ovenpå en bluray afspiller med masser af plads omkring sig.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu