recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nye Ipod modeller.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nye Ipod modeller.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nye Ipod modeller.
    Sendt: 08-April-2014 kl. 08:53
Hej.
 
Min gamle Ipod nanos batteri er næsten færdigt.
 
Det kan holde max 3 timer.
 
Så jeg vil gerne købe en ny. Jeg synes dog at 16GB er lige i underkanten til min musik, selvom det er komprimeret.
 
Er der nogen der ved om der kommer en 32GB version snart?
 
 
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2014 kl. 09:34
Tror faktisk ikke Apple vil bibeholde hele den portefølje af ipods mere, så hvis der kommer en (der er apple developer conference i juni) så kunne det godt være der ville blive skåret ned på antal modeller. Større udgaver, tja. det er altså kun apple der ved det. Du burde også være klogere end at spørge "er der nogen der ved" - for der er der jo ingen der gør. Alt er rygter indtil apple selv fremviser produkterne. Jeg har lidt på fornemmeren at det nok ikke bliver tilfældet. Kunne forestille mig prispunktet for en 32GB vil ligge for højt til at de vil lave en nano med det. - Men hvem ved. Det kan være det kommer som ur i stedet for en clipon tingest.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2014 kl. 16:19
Hmmm.
 
En måned efter jeg købte min nuværende Ipod kom der nye modeller.
 
Ved ikke lige om jeg gider at købe en ny nu, hvis der ligger noget med 32GB lige om hjørnet.
 
Er der et fast tidspunkt/måned hvor apple skifter modeller ud?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2014 kl. 18:24
nej det er der jo så heller ikke helt. De har nogle faste fixpunkter på notebook/desktop siden, men det er LAAAANG tid siden at ipods blev opdateret. Typisk har de brugt  WWDC  som springbrædt til at annoncere nye enheder (af vilkårlig art) men også omkring september for at være klar til julehandlen. - Desuden har der været nogle år hvor de har lavet noget i jan/feb. - Du kan gå på apple.com og kigge på hvornår de har lavet keynotes og så prøve at decryptere et muligt tidspunkt (men som sagt før apple er TOP SECRET omkring hvornår de laver produktlanceringer så indtil de rent faktisk står på gaden og råber op, så er der ingen der reelt ved noget, og de der ved har en gigantisk mundkurv på. (direktioner hos de vigtigste partnere ude i verden)

MEN jeg må indrømme at ipod'ens dage er talte så jeg tror selv på at den stille forsvinder og at det nok bliver et ur med mere funktionalitet. - Lyd i dag er en selvfølge og der er ingen der laver et produkt som kun kan lyd og intet andet.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2014 kl. 07:59
Tak for input.
 
Jeg gider nu godt have en enhed der kun kan afspille lyd.
 
Foreløbig afventer jeg lige.
 
Ellers må jeg nøjes med 16gb.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2014 kl. 09:08
http://buyersguide.macrumors.com/

Lidt nede på siden...
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu