recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony Blu Ray Apps virker ikke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony Blu Ray Apps virker ikke

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Duelund Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 381
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Duelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony Blu Ray Apps virker ikke
    Sendt: 17-April-2014 kl. 15:58
Stadig nede. Har haft kontakt til både Netflix og Sony, ingen løsning endnu.


Der er en længere tråd om det her:

http://community.sony.com/t5/Blu-Ray-Netflix-Online-Video/No-Netflix-Provisioning-Server-Connection-Failure/td-p/316846

Redigeret af Duelund - 17-April-2014 kl. 16:00
Til top
Duelund Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 381
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Duelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2014 kl. 20:24
Min BDP-S390 har samme problem...
Til top
Duelund Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 381
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Duelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2014 kl. 15:44
Jeg fandt denne kommentar på samme fora, sikkert det samme min BDP-S590 er ramt af.

"This is a known problem with the BDP-S390. Sony has been fielding a rash of complaints since Monday 4/7/14. Evidently it's the 2012 release of this unit. The provisioning server at Sony dedicated to this model release falsely identifies a registration error and tries, unsuccessfully, to re-register it. Engineering is working on a fix."
Til top
Duelund Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 381
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Duelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2014 kl. 00:02
Her til aften virker Netflix og andre Internet Apps på min Sony BDP-S590 ikke.

Internet Browser App'en virker, så der er fungerende forbindelse til Internet.

Nogen andre i DK der har oplevet lignende ?

Jeg fandt en på et internationalt Sony fora der har samme problem:

http://community.sony.com/t5/Blu-Ray-Netflix-Online-Video/Blu-Ray-S590-Issues-with-Netflix-then-internet-apps/m-p/318930#U318930

Det er præcis samme fejlmeddelelse jeg får.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu