recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nogen der har den optimale løsning ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nogen der har den optimale løsning ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
samanda Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér samanda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nogen der har den optimale løsning ?
    Sendt: 15-April-2014 kl. 07:56
Hej alle,
Vi drager sydover på en køreferie og jeg har brug for film og lydbøger til pigernes IPad.
Pigernes Ipads har ikke så meget plads, så jeg har brug for en løsning, hvor jeg kan downloade film til en ekstern harddisk? Og herefter dele dem? Kan dette lade sig gøre?

Jeg er villig til at abonnere på viaplay, netflix eller lign. Men kan jeg her downloade film til en ekstern hd? Ja det ville være noget nemmere med netforbindelse ned gennem Europa :-)

Jeg er ikke interreseret i at rippe dvd film, da jeg kun har gamle film.

Hvad gør I ?

Tak for hjælpen.

Til top
KasperHogh Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2012
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KasperHogh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2014 kl. 17:31
Altså med viaplay kan du kun hente ned til iPaden. Hvad filmene fylder deer må jeg være svar skyldig.
Personligt ripper jeg selv DVD'er og smider dem direkte på iPaden.

men dette kunne være en mulig om end besværlig løsning: http://hints.macworld.com/article.php?story=20110314054357575

men hvordan Ipadsene skal kunne læse fra en ekstern harddisk aner jeg ikke
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2014 kl. 17:47
Køb en 1Tb seagate Wireless plus HDD. Det er en 2,5" HDD med bateri som laver sit egen wifi. Så kan du koble tablets, mobilos m.m. op i mod den og afspille indhold fra den. Ifm. iPad kræver det dog stadig (kan omgåes) at film m.m. ligger i et "iTunes format".
Søg på nettet - der ligger flere anmeldelser, og der er også nogle tråde om den her i forum'et.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2014 kl. 17:48
En seagate goflex kan lave en wifihotspot som flere enheder kan tappe på samtidig.. Perfekt til turen 500gb
Mvh

René
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2014 kl. 17:50
goflex er Seagtaes "gamle" model. Den hedder Wireless plus nu
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2014 kl. 18:00

Hej Samanda.

I forgårds var der en lille beskrivelse af 6 forskellige Battery Powered Wireless Storage Devices
på Toms Hardware. Her er et link:


Hilsen Carsten.
Til top
Collin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-April-2015
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Collin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2015 kl. 07:53
Altså med viaplay kan du kun hente ned til iPaden. Hvad filmene fylder deer må jeg være svar skyldig.
Personligt ripper jeg selv DVD'er og smider dem direkte på iPaden.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu