recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR-Museum
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DR-Museum

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mondeo93 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 174
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mondeo93 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DR-Museum
    Sendt: 17-April-2014 kl. 23:01
Jeg har tidligere lavet et emne herinde om DR-museum

Det er nu kommet op at køre og første rundvisning startede 4 Dec 2013 og varede 2.5 timer

Den var utrolig spændende og man så alt DR´s gamle TV og Radio teknik. bla. lyd og billedemixer, de første og nyere studiekameraer, båndmaskiner i massevis ja teknik teknik og atter teknik bare for at nævne noget af det vi så

Men der mangler deltager for Maj månede, så lige en påmindelse her, hvis nogle skulle have interesse i en masse gammel billede og video udstyr med guidet rundvisning af de gamle lyd og video teknikkere.

jeg vil nemlig godt afsted igen, men der har kun været mig indtilvidere som tilmeldt

Rundvisningen foregår i den gamle TV-by i Søborg og koster 25 kr og tilmeldning foregår på DR-museums hjemmeside

Hilsen Ulrik
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2014 kl. 23:16
Kunne du linke til den hjemmeside? Og hvilken dato er det i maj?
Til top
mondeo93 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 174
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mondeo93 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2014 kl. 23:27
http://www.drmuseum.dk/

Det er 1 onsdag i hver måned kl 13.00 og vare ca. 2.5 time

De kørte i starten som et forsøg, men er nu gjort permanent, men nu der så desværre et fald i tilmeldning for Maj, jeg tror ikke der er så mange der er klar over de har rundvisninger derude, derfor bruger jeg lige forummet her til at gøre opmærksom på det
Til top
mondeo93 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 174
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mondeo93 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2014 kl. 23:36
Jeg mener der er et loft på tilmeldninger, da der er 4-5 stk der viser rundt og kældergangene er meget meget lange og de skulle gerne kunne holde styr på os. :-)

For resten fik vi også set, da jeg var der de historiske TV-studier. Studie 1 gik jeg selv ind i, Studie 3 (Bla. hvor Eldorado med Mylle i 83-84 blev optaget) gik vi igennem for at komme til kældrene.

Så helt klart et besøg værd, hvis man kan når det nu er en hverdag

Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2014 kl. 08:28
Syntes ikke der er nogle steder på den lidt rodede amatøragtige hjemmeside man kan tilmelde sig..
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
mondeo93 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 174
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mondeo93 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2014 kl. 11:08
http://www.drmuseum.dk/35241913

Tilmeldning her ved at sende mail
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu