recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Call of Duty - spillet der ikke har udviklet sig!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Call of Duty - spillet der ikke har udviklet sig!

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Call of Duty - spillet der ikke har udviklet sig!
    Sendt: 18-April-2014 kl. 16:07
Jeg fik fat på COD:Ghosts rimelig billigt, det skulle da have en chance - men for pokker, det spil har ikke udviklet sig en pind.

Det er forbløffende at det spil kan blive ved med at sælge.

Nu fåes der så kun den ene version til PS4, men havde jeg kun haft en PS3, så havde jeg godt nok solgt spillet rimelig hurtigt igen.

Der er intet i spilmekanikken der er ændret - heller ikke i den tåbelige måde holdene sættes sammen på før et onlinespil. Der er stadig vild uballancerede spil der sættes op, og undervejs gøres der intet hvis det ene hold decimeres til f.eks. 4 mod 8 spillere, ikke noget med at smide en spiller eller 2 fra det andet hold over.

Det er ting der altid har undret mig, at den del ikke kunne gøres bedre. Og så fatter jeg stadig ikke at der er countdown efter at holdene er sat - det betyder at der ofte forsvinder 2-3 spillere inden kampen faktisk går i gang, i stedet for bare at starte spillet.
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2014 kl. 17:23
Og så glemte jeg at skrive at det er utroligt så ringe framerate man får rigtig mange steder på banerne. Det burde kunne gøres bedre.
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2014 kl. 18:02
På min PC er det også røget ud igen....

M.v.h.
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon, TC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2014 kl. 13:54
Jeg synes egentlig det er meget fedt. Det eneste der irriterer mig er at der ofte er lag på TD.. Oplever nogle gange at blive skudt før modstanderen har hævet sit våben. Det er lidt uholdbart.

Som en af de få, nød jeg faktisk også campaign en hel del.
Tape Connection MKII
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2014 kl. 14:16
Simon, spiller du også MW3?

M.v.h.
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon, TC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2014 kl. 16:35
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Simon, spiller du også MW3?

M.v.h.


Nej, ikke mere.. Solgte min PS3 da jeg købte PS4 - men jeg har spillet en hel del MW1-3 og Black Ops 1-2..(sprang World at War over) er dog først begyndt at spille online med Ghosts.
Tape Connection MKII
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2014 kl. 09:32
Oprindeligt skrevet af Simon, TC Simon, TC skrev:

Jeg synes egentlig det er meget fedt. Det eneste der irriterer mig er at der ofte er lag på TD.. Oplever nogle gange at blive skudt før modstanderen har hævet sit våben. Det er lidt uholdbart.

Som en af de få, nød jeg faktisk også campaign en hel del.

Det er ikke kun i TD det sker. Jeg oplever ofte at jeg bliver skudt førend jeg selv ser modstanderne omkring et hjørne f.eks. - og i deres Killcam kan jeg så se at jeg står foran dem i fuld figur lang tid før de dukkede op hos mig... 

Det er lidt fubar Smile

Men mit største problem med spillet er stadig den måde styrer ballancen på holdene - eller rettere, hvordan man ikke styrer det Smile
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vistrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2014 kl. 19:12
Jeg købte det både til ps3 men solgte det relativt hurtigt da jeg har købt ps4. Har nu købt det til ps4 også, og må sige at jeg allerede er kørt død i det. Det er virkelig ensformigt og der er absolut intet sket de sidste 2-3 spil IMO.

Derudover lagger det på ps4 visse steder?!

Tror jeg hopper på BF bølgen i stedet - Måske... =)
LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2014 kl. 19:17
Oprindeligt skrevet af Vistrup Vistrup skrev:


Derudover lagger det på ps4 visse steder?!


Online lag eller det der ikke er lag?
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2014 kl. 19:19
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af Vistrup Vistrup skrev:


Derudover lagger det på ps4 visse steder?!


Online lag eller det der ikke er lag?

Det er ikke lag, men mega frameratedrops, hvilket er lige så ødelæggende i multiplayer Smile
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2014 kl. 19:23
Oprindeligt skrevet af Vistrup Vistrup skrev:

Jeg købte det både til ps3 men solgte det relativt hurtigt da jeg har købt ps4. Har nu købt det til ps4 også, og må sige at jeg allerede er kørt død i det. Det er virkelig ensformigt og der er absolut intet sket de sidste 2-3 spil IMO.

Derudover lagger det på ps4 visse steder?!


Det er ensformigt, og de gamemodes der måske kunne være lidt interessante er det enten meget sparsomt med folk på, eller også så spiller folk som om det er team deathmatch.

De har i det mindste nu fået lavet det sådan at man får nogle killstreak bonus ved også at tage objectives, og ikke kun med kills, men folk spiller sgu stadig for deres killstreaks.

Oplever ofte at folk med 30-60 kills i en runde f.eks. kun har taget et enkelt eller ingen flag i en hel runde.

Citér
Tror jeg hopper på BF bølgen i stedet - Måske... =)

Det duer jeg simpelthen ikke til på PS4 - jeg har det, men har næsten ikke spillet det. Der er jeg mere til PC versionen.
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2014 kl. 19:24
Det lyder som om der er nogle her som burde købe en Xbone og Titanfall
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu