recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HAFN bio :) nu med fastramme (side3)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HAFN bio :) nu med fastramme (side3)

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
hafn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Maj-2011
Sted: ÅRHUS
Status: Offline
Point: 236
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hafn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HAFN bio :) nu med fastramme (side3)
    Sendt: 21-April-2014 kl. 11:08
Hej

Så vil jeg da lige vise mit setup med jer herinde.
Jeg har tidligere lagt lidt billeder op af opsætningen men nu er det færdig, ikke perfekt men færdigt :)

Rummet er ca 4 x 4 m, har 2 vægge med vinduer, og en væg med franske døre ind til en anden stue, og en dør til gangen. Så der har været lidt bøvl at arbejde rundt om det.

Det er i en lejlighed, derfor ikke de største højtalere, jeg har købt. I fremtiden når vi engang flytter i et større hus eller lignende vil jeg gerne have nogle bedre og større højtalere.

Projektor:
JVC DLAx3
Forstærker:
Pioneer vsx 921

Højtalere:
7.1 Harman/Kardon hkts60
Buttkicker LFE kit

Lærred:
Lissau Tab Tension 16/9 ISF certified 78"
90" Lissau LS Frame M. Veltex

Afspiller:
Playstation 3
Raspberry Pi
Popcorn Hour

Mvh
Nick


Nyt lærred kan ses på side 3


Redigeret af hafn - 21-August-2014 kl. 10:30
Til top
hafn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Maj-2011
Sted: ÅRHUS
Status: Offline
Point: 236
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hafn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2014 kl. 11:29
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2014 kl. 11:54
Hvor har du gemt alt "legetøjet" henne?

Forstærker, Playstation, osv...
Til top
hafn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Maj-2011
Sted: ÅRHUS
Status: Offline
Point: 236
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hafn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2014 kl. 11:56
Der kommer billeder af det lige om lidt :)
Den laver en fejl når jeg prøvet at uploade billederne lige nu, desværre.
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2014 kl. 11:57
Oprindeligt skrevet af hafn hafn skrev:

Der kommer billeder af det lige om lidt :)
Den laver en fejl når jeg prøvet at uploade billederne lige nu, desværre.

Måske, hvis billedet fylder for meget, eller hvis pladsen er brugt? Er det ikke max. 200 MB, et billede må fylde?
Til top
hafn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Maj-2011
Sted: ÅRHUS
Status: Offline
Point: 236
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hafn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2014 kl. 12:01
Jeg har sat alle billederne til at være under 200 kb.
Men den laver en databse fejl, når jeg trykker upload.
:/ 
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2014 kl. 12:03
Oprindeligt skrevet af hafn hafn skrev:

Jeg har sat alle billederne til at være under 200 kb.
Men den laver en databse fejl, når jeg trykker upload.
:/ 

Og jegClown skrev også forkert: 200MB!!! 

Du kunne måske prøve at smide en PB til recordere-sjakket - måske kan de gøre noget...


Det er ikke dit udstyr, der er noget galt med - en anden recordere-bruger kunne HELLER ikke uploade billeder. Han fik den samme fejlmelding.


Redigeret af turbo2 - 21-April-2014 kl. 12:11
Til top
hafn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Maj-2011
Sted: ÅRHUS
Status: Offline
Point: 236
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hafn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2014 kl. 12:14
okay, så tror jeg bare jeg venter lidt :)
Til top
Psymon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 25-September-2011
Status: Offline
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Psymon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2014 kl. 12:46
ellers bare brug imgur.com til at hoste billederne
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2014 kl. 13:17
@Hafn, omkring højtalere. Store højtalere behøver bestemt ikke at spille højt. Det der for mig er fidusen ved lidt større højtalere end dine er jo, at hvis de kan "Åbne" sig ved selv ret lav volumen, så er lyden i mine ører som regel bedre end lyden ved mindre højtalere, som presses forholdsvis mere.

Men rigtigt lækkert du har det, og der er bestemt gode muligheder i dit rum  Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hafn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Maj-2011
Sted: ÅRHUS
Status: Offline
Point: 236
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hafn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2014 kl. 13:46





Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2014 kl. 13:49
Hvordan dælen, har kunstneren af den plaket, fået Micheal C. Hall til at ligne en slank Jack Black? :P

Fedt udstyr ellers. Det må sgu være fedt at se film hos dig :)
Men kan du så komme i Silvan og få købt nogle kabelbakker.


Redigeret af Nagash - 21-April-2014 kl. 13:52
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu