recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Squeezebox og Squeezebox boom
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Squeezebox og Squeezebox boom

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
noerden Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 522
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noerden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2014 kl. 09:19
Oprindeligt skrevet af Simsalabim[DK Simsalabim[DK skrev:

]Squeezebox og Squeezebox boom sælges, da jeg er skiftet til Sonos.

Jeg har måske også en Squeezebox duet liggende på loftet, hvis det har interesse. Jeg brugte ikke den remote til at styre det med, men brugte i stedet ipenguin på min iphone. Skriv hvis den har interesse.

Squeezebox boom: HBO 150
Squeezebox: HBO 100
Begge dele samlet: HBO: 200

Byder 300 afhentet for Boom
Til top
Simsalabim[DK] Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 618
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simsalabim[DK] Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2014 kl. 09:59
Tak for yderligere bud. Jeg skal nok lige vende tilbage hurtigst muligt om jeg har den duet liggende.
Til top
emjay6 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 72
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér emjay6 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2014 kl. 14:50
350 pp for Boom
Til top
Henrik S-A Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-September-2007
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik S-A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2014 kl. 20:20
400 for Boom, afhentet
Til top
Simsalabim[DK] Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 618
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simsalabim[DK] Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2014 kl. 21:41
Så var jeg på loftet og der var sørme den squeezebox duet, som jeg nok mente skulle være der.

Højeste bud er pt. Rollen75 med 600 kr. for det hele afhentet.

Den squeezebox boom i øvrigt virkelig fed. Den har jeg været meget glad for, for den spiller super godt og lige præcis dér har jeg følt, at det har været en downgrade at skifte fra den til Sonos Play 1, der jo også er noget mindre.

Jeg lader tråden løbe til i morgen og så bliver solgt samlet eller fordelt på de højeste bud.
Til top
Henrik S-A Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-September-2007
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik S-A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2014 kl. 07:42
Jamen så 650 for alt, afhentet
Til top
Simsalabim[DK] Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 618
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simsalabim[DK] Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2014 kl. 07:43
Noteret :)
Til top
noerden Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 522
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noerden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2014 kl. 07:53
Oprindeligt skrevet af Simsalabim[DK Simsalabim[DK skrev:

]

Jeg lader tråden løbe til i morgen og så bliver solgt samlet eller fordelt på de højeste bud.

Hvor lang tid lader du auktionen løbe til?
Til top
Simsalabim[DK] Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 618
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simsalabim[DK] Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2014 kl. 09:47
Oprindeligt skrevet af noerden noerden skrev:


Oprindeligt skrevet af Simsalabim[DK Simsalabim[DK skrev:

]

<span style=": rgb254, 254, 254;">Jeg lader tråden løbe til i morgen og så bliver solgt samlet eller fordelt på de højeste bud.</span>


Hvor lang tid lader du auktionen løbe til?


Til i aften forestiller jeg mig.
Til top
iballan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-September-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iballan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2014 kl. 10:34
500,- plus porto for Boom
Til top
Prasmus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 537
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prasmus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2014 kl. 11:25
250,- afhentet for squeezebox receiveren

Til top
Mikmakker Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 20-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikmakker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2014 kl. 13:36
550,- for boombox, Afhentet. Så kan du sælge Duet'en for sig - hvis jeg forstår rigtigt
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu