recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee gået ned under CL
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee gået ned under CL

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
MVIN Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Februar-2008
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MVIN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee gået ned under CL
    Sendt: 23-April-2014 kl. 20:55
Godt nok et uheldigt tidspunkt at yousee signalet er gået ned i mit området, de regner med at have det fixet kl 23 :( men der er kampen ovre....
Samsung TV - Yousee kable - Pio anlæg
Til top
MVIN Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Februar-2008
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MVIN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2014 kl. 20:57
Hov det er vist forkert gruppe... Ups. Kan jeg slette eller flytte emnet?
Samsung TV - Yousee kable - Pio anlæg
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2014 kl. 21:13
CL? Er det fodbold? Hvis ja, hvad er der lige med YouSee og så fodbold? Man bør vist ikke bo et sted, hvor der kun er YouSee at vælge imellem, hvis det netop er fodbold, man ønsker!!Big smile

YouSee og fodbold - No go...

Det er vist kun recordere-sjakket, som kan flytte forkertplacerede tråde.


Redigeret af turbo2 - 23-April-2014 kl. 21:14
Til top
MVIN Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Februar-2008
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MVIN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2014 kl. 21:15
Championsleague semi finale så der er vist kun vigtigere fodbold kamp (finalen)
Samsung TV - Yousee kable - Pio anlæg
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2014 kl. 21:19
Og det er mærkeligt, at YouSee - næsten pr. definition går ned ved fodbold i TV, synes jeg.
Til top
stenergut Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stenergut Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2014 kl. 21:30
Det er tredje gang at Yousee går ned under en CL finale.

Der må sidde en spøgefuld tekniker enten i Yousee eller et konkurrerende selskab.

Når man tager i betragtning hvor sjældent jeg har oplevet at mit tv-signal har været nede, så er det sku for sindsygt at det lige kan ske på netop disse tidspunkter igen og igen.
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2014 kl. 21:38
Yousee har været på Twitter med et forslag til en løsning.

@ikjensen: YouSees central i Virum har fejl pt. Det betyder de digtale tv-kanaler er afbrudt. Vælg evt. 3+ i analog. #cldk #yousee
Til top
MVIN Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Februar-2008
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MVIN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2014 kl. 21:53
Hvordan er det lige jeg skifter til analog?
Samsung TV - Yousee kable - Pio anlæg
Til top
brfcjon Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brfcjon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2014 kl. 11:00
og deres webtv virker stort set ALDRIG under de større fodboldkampe. Men det er jo heller ikke et produkt man betaler fuld pris for, eller....=(!
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2014 kl. 11:08
Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:


CL? Er det fodbold? Hvis ja, hvad er der lige med YouSee og så fodbold? Man bør vist ikke bo et sted, hvor der kun er YouSee at vælge imellem, hvis det netop er fodbold, man ønsker!!Big smile

YouSee og fodbold - No go...

Det er vist kun recordere-sjakket, som kan flytte forkertplacerede tråde.


Havde du ikke signal på til fodbold?
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
MVIN Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Februar-2008
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MVIN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2014 kl. 13:21
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:


CL? Er det fodbold? Hvis ja, hvad er der lige med YouSee og så fodbold? Man bør vist ikke bo et sted, hvor der kun er YouSee at vælge imellem, hvis det netop er fodbold, man ønsker!!Big smile

YouSee og fodbold - No go...

Det er vist kun recordere-sjakket, som kan flytte forkertplacerede tråde.


Havde du ikke signal på til fodbold?

Nej ikke igår under championsleague semifinale, men det galt iøvrigt alt yousee i det område hvor jeg boede. det bare super uheldigt når det lige ramme oven i en super fodbold kamp.
Samsung TV - Yousee kable - Pio anlæg
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2014 kl. 14:51
Oprindeligt skrevet af MVIN MVIN skrev:


Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:


CL? Er det fodbold? Hvis ja, hvad er der lige med YouSee og så fodbold? Man bør vist ikke bo et sted, hvor der kun er YouSee at vælge imellem, hvis det netop er fodbold, man ønsker!!Big smile

YouSee og fodbold - No go...

Det er vist kun recordere-sjakket, som kan flytte forkertplacerede tråde.


Havde du ikke signal på til fodbold?


Nej ikke igår under championsleague semifinale, men det galt iøvrigt alt yousee i det område hvor jeg boede. det bare super uheldigt når det lige ramme oven i en super fodbold kamp.

Jeg er helt med på, at du ikke kunne ses bold. Det var turbo2 jeg spurgte, da jeg kunne se, at han er fra Nordjylland og der var mig bekendt ingen problemer.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu